beantwoord

Geld terug, dubbel boeken treinreis (Rotterdam Centraal- Eindhoven Centraal)

  • 14 May 2021
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hallo,


Graag vraag ik of het mogelijk is om geld terug te vragen voor een treinreis die ik per ongeluk dubbel geboekt had?


Ik had namelijk geen e-ticket ontvangen van de eerste boeking op het moment van inchecken. Zodoende had ik een nieuw ticket besteld die wel direct binnenkwam en waarmee ik nu afreis naar Eindhoven. Ondertussen is het eerste e-ticket wel ontvangen in mijn inbox en is er twee keer 19,70 afgeschreven. Het ordernummer van het niet-gebruikte ticket is 3417xxxx.


Bij voorbaat dank!

 

Met vriendelijke groet,

Cayn Wilmsen.

 

Edit door moderator

icon

Beste antwoord door Robert B 14 May 2021, 18:13

Welkom bij de NS Community!

Dit is het reizigersforum, wij kunnen niet bij uw gegevens.Hiervoor kan je contact opnemen met de NS Klantenservice (telefoon, Twitter, Facebook of chat).

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Dit is het reizigersforum, wij kunnen niet bij uw gegevens.Hiervoor kan je contact opnemen met de NS Klantenservice (telefoon, Twitter, Facebook of chat).

Reageer