beantwoord

geld terug fietsdaluur ticket

  • 13 mei 2021
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Ik heb 2 kaartjes voor fietsdaluur gekocht maar door ziekte gaat reis niet door, kan ik geld terugvorderen of datum wijzigen?

icon

Beste antwoord door Thom 13 mei 2021, 13:17

Dat is helaas niet mogelijk. Het is niet na te gaan of het ticket is gebruikt of niet. De datum wijzigen kan daarom ook niet, dan zou u gewoon op beide data kunnen reizen voor de prijs van één kaartje.

Ook al bent u te goeder trouw, te veel mensen zijn dat helaas niet en benutten elke mogelijkheid om risicoloos geld terug te kunnen vorderen. “Dan zeg je gewoon….’.NS restitueert om die reden normaal geen e-tickets. Het gebeurt eigenlijk alleen als fraude onmogelijk is.

 

Als u de kaartjes nog niet heeft gedownload, dan kan teruggave echter veelal dus wel, en moet u contact opnemen met Klantenservice. NS kan namelijk zien of de e-ticket is gedownload of niet.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Dat is helaas niet mogelijk. Het is niet na te gaan of het ticket is gebruikt of niet. De datum wijzigen kan daarom ook niet, dan zou u gewoon op beide data kunnen reizen voor de prijs van één kaartje.

Ook al bent u te goeder trouw, te veel mensen zijn dat helaas niet en benutten elke mogelijkheid om risicoloos geld terug te kunnen vorderen. “Dan zeg je gewoon….’.NS restitueert om die reden normaal geen e-tickets. Het gebeurt eigenlijk alleen als fraude onmogelijk is.

 

Als u de kaartjes nog niet heeft gedownload, dan kan teruggave echter veelal dus wel, en moet u contact opnemen met Klantenservice. NS kan namelijk zien of de e-ticket is gedownload of niet.

Reageer