beantwoord

geld terug jongere dagkaart

  • 19 September 2022
  • 4 reacties
  • 123 Bekeken

Ik bestelde een jongere dagkaart, maar het ticket kwam maar niet in de app, dus ik was genoodzaakt om nog een ticket te kopen. Toch is het geld van het eerste ticket afgeschreven. Hoe kan ik het geld weer terug krijgen? 

icon

Beste antwoord door Tochjo 19 September 2022, 21:20

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Als je twee identieke e-tickets gekocht hebt, dan kun je hiervoor rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. Je kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houd bij online contact wel rekening met een reactietijd die kan oplopen tot enkele dagen.

Ik heb vandaag 2 dagkaarten gekocht, maar deze kwamen niet in de app. Dus ik was genoodzaakt om met mijn normale ov (zonder reis product) in te checken, wat mij meer geld heeft gekocht. Ik heb vanochtend on 08.06 een dagkaart gekocht die niet in de app kwam, en ik heb er een gekocht om 17.55. Beide niet van toepassing geweest. Zou ik eventueel mijn geld terug kunnen krijgen? Aangezien ik nu meer heb betaald dan ik achteraf nodig heb gehad. Ik hoor graag van jullie,

Met vriendelijke groet,

 

Tijn van Santen

Welkom op de Community, Tijn van Santen.

Het advies van Tochjo is ook op jou van toepassing. Neem contact op met de Klantenservice. Zij kunnen meekijken naar wat er nog mogelijk is voor je.

Badge +3

E-tickets komen niet zomaar in de app maar per e-mail. Vanuit daar kan je ze downloaden (eventueel printen) of importeren in de NS app.

Als je dat niet gedaan hebt kan je je geld terug krijgen via de Klantenservice. Het ordernummer staat op je bankafschrift.

Reageer