Ik bestelde een jongere dagkaart, maar het ticket kwam maar niet in de app, dus ik was genoodzaakt om nog een ticket te kopen. Toch is het geld van het eerste ticket afgeschreven. Hoe kan ik het geld weer terug krijgen?
Antwoord
geld terug jongere dagkaart
Beste antwoord door Tochjo
Als je twee identieke e-tickets gekocht hebt, dan kun je hiervoor rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. Je kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houd bij online contact wel rekening met een reactietijd die kan oplopen tot enkele dagen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.