Hallo, ik had afgelopen zaterdag (10-09) een jongerendagkaart besteld terwijl ik al op het station was. Ik kreeg van deze dagkaart echter geen betalingsbevestiging en in de app kon ik hem ook niet terugvinden. Na ongeveer tien minuten was dit nog steeds het geval, dus dacht ik dat de betaling niet goed was gegaan en besloot ik om opnieuw een kaartje te bestellen. Daarna kreeg ik toch de bevestiging binnen van mijn eerste kaartje, maar toen had ik al mijn tweede jongerendagkaart besteld. Mijn vraag is of ik het bedrag van de eerste jongerendagkaart terug zou kunnen kijken. Ik heb die namelijk niet gebruikt en ik kon die ook niet gebruiken, omdat ik tien minuten lang geen mail had ontvangen en ik moest wel gewoon mijn trein halen.
Als je twee identieke e-tickets gekocht hebt, dan kun je hiervoor rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. Je kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Normaliter duurt het zo'n 15 minuten tot een uur voordat een e-ticket binnen is. Dat is iets om rekening mee te houden dus de volgende keer.
Als je het kaartje bijvoorbeeld een paar uur voor vertrek alvast bestelt, dan kun je er vrijwel zeker van zijn dat het ticket op tijd binnen is en je zonder stress aan de reis kunt beginnen.
En goedkoper voor jou. ;-)
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.