beantwoord

Geld terug na digitaal ticket annuleren

• 30 juni 2018
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Beste Ns,

ik heb onze twee tickets voor een reis naar bussum Zuid vanaf Ams sloterdijk gekocht online. Ik had echter het verkeerde adres ingetiept en heb het direkt geannuleerd. Het ticket was toen verdwenen maar het geld is wel van mijn rekening afgetrokken. Ik kon niks meer veranderen aan de reis en uiteindelijk zijn we dan ook niet meer gaan reizen. Zou het mogelijk zijn dit geld terug te krijgen?

Vriendelijke groet,

Tom Brinkman en Kim Verschueren
icon

Beste antwoord door Erryt NS 30 juni 2018, 14:39

Hallo Kimmetje844 en welkom bij de NS Community,

Indien de tickets al zijn geopend kan je deze niet meer wijzigen of annuleren. Je kan het beste dit verzoek neerleggen bij onze klantenservice. Je krijgt dan gelijk te horen wat er nog mogelijk is. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Laat je ons weten of het is opgelost?
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Kimmetje844 en welkom bij de NS Community,

Indien de tickets al zijn geopend kan je deze niet meer wijzigen of annuleren. Je kan het beste dit verzoek neerleggen bij onze klantenservice. Je krijgt dan gelijk te horen wat er nog mogelijk is. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Laat je ons weten of het is opgelost?

Reageer