vraag

geld terug na dubbele afboeking bank

• 6 October 2021
  • 8 reacties
  • 88 Bekeken

Ik heb gisteren een retourtje gekocht via de NS App. Vlak voor het afronden en het downloaden van het kaartje (QR code) kreeg ik de melding dat de betaling was mislukt en dat ik het opnieuw moest proberen (betalen dus). Ditmaal ging het goed en kon ik het kaartje laden. Helaas bleek meteen daarna dat de betaling tweemaal van m’n bankrekening is afgeschreven. Hoe krijg ik m’n geld terug ? 

8 reacties

Hallo Marco Pluijm en welkom op de NS Community! 

Wat balen dat het niet helemaal is gelukt. Het kan zijn dat je het bedrag automatisch terug ontvangt, maar ik raad je aan om even een screenshot van de afschrijving naar ons toe te sturen. Mijn collega's van de klantenservice kunnen je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitter of Chat.  

Beste Sanne, ik heb via FB dezelfde vraag uitstaan maar daar kom ik niet verder mee.En de klantenservice biedt geen werkbare ingang….

Beste Sanne, ik heb via FB dezelfde vraag uitstaan maar daar kom ik niet verder mee.En de klantenservice biedt geen werkbare ingang….

Je mag anders mij wel even een privébericht sturen met hierin je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en een screenshot van deze afschrijving. Dan ga ik wel even kijken of ik iets voor je kan betekenen. 

Beste Sanne, bijgaand screenshot. 

Mijn gegevens zijn Marco Pluijm, *********, ***, **** ** Delft, **-**-****, **********

*Aangepast door moderator - privégegevens

Reputatie 3

Misschien kan een moderator deze gegevens even weghalen. Dit is niet een privebericht.

Je mag anders mij wel even een privébericht sturen met hierin je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en een screenshot van deze afschrijving. Dan ga ik wel even kijken of ik iets voor je kan betekenen. 

@Marco Pluijm je kan Sanne via de volgende link een privébericht sturen met de gegevens: https://bit.ly/2PAlwv1.

Gedaan, Thanks !

Sanne heeft morgen weer dienst dus ik verwacht dat ze dan op je bericht zal reageren :grin: .

Reageer