beantwoord

Geld terug verkeerd kaartje

• 3 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Beste,

Ik heb zo'n maand geleden in de vroege morgen een kaartje (met datum) gekocht met de verkeerde vertrek- en aankomststations (het moest omgedraaid zijn). Dit losse kaartje heb én kon ik niet gebruiken, waarna ik contact heb gehad met de NS via Twitter en op het fysieke loket op Utrecht Centraal. Naar aanleiding van hun advies heb ik het kaartje later (zo'n drie weken geleden) opgestuurd naar de klantenservice. Dit kaartje is uiteraard niet mee ingecheckt. Ik heb nu nog geen reactie gehad van de NS, laat staan een bericht van ontvangst. Kunt u mij wellicht vertellen wat de gebruikelijke procedure is en wanneer ik een reactie/geld terug kan verwachten?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 5 oktober 2015, 10:25

Hoi WKick, en welkom

Wij proberen brieven altijd zo snel mogelijk te beantwoorden. Op dit moment is het inderdaad erg druk op onze Backoffice, met name bij de afdeling Restitutie. Als je over een week nog niets hebt gehoord, laat dit dan even weten. Dan loop ik er even heen en kijk ik of ik je brief kan vinden.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge
De praktijk wijst uit dat een reactie op een brief bij de NS tot circa zes weken kan duren. Het lijkt de laatste tijd erg druk bij de Klantenservice, dus misschien moet je nog even geduld hebben. Ik hoop dat je snel een reactie krijgt.
Hoi WKick, en welkom

Wij proberen brieven altijd zo snel mogelijk te beantwoorden. Op dit moment is het inderdaad erg druk op onze Backoffice, met name bij de afdeling Restitutie. Als je over een week nog niets hebt gehoord, laat dit dan even weten. Dan loop ik er even heen en kijk ik of ik je brief kan vinden.

Reageer