beantwoord

geld terug voor dagkaart

• 27 september 2019
  • 7 reacties
  • 224 Bekeken

ik heb net 6 retour dagkaarten besteld omdat er geen party bus zou gaan. schijnbaar gaat er wel een partybus. is het mogelijk het geld terug te krijgen en de kaarten te deactiveren?
icon

Beste antwoord door Thom 27 september 2019, 15:58

Als het e-tickets zijn, kan dat niet. Het is dan jammer maar helaas. Het is niet te zien of een ticket gebruikt is of niet. Zijn het tickets met een chip, dan niet gebruiken, en na de geldigheidsdatum contact opnemen met Klantenservice.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Waar heeft u de retour dagkaarten besteld?
In principe is wijzigen van e-tickets niet mogelijk en wordt er ook geen geld teruggeven.
In het geval dat u ze nog niet heeft gedownload/geprint/geopend/indeappgezet heeft, kunt u contact opnemen met NS klantenservice. Dit kan telefonisch, via Facebook, Twitter of chat. Mogelijk kan men u tegemoet komen.
Reputatie 7
Badge +4
Als het e-tickets zijn, kan dat niet. Het is dan jammer maar helaas. Het is niet te zien of een ticket gebruikt is of niet. Zijn het tickets met een chip, dan niet gebruiken, en na de geldigheidsdatum contact opnemen met Klantenservice.
Hi mikeh112, welkom hier bij de NS Community.

Ik zie dat je al reacties gehad hebt van twee van onze Super users. Kan je iets met deze info?

Hopelijk kom je er zo uit! 🙂
Reputatie 7
Badge
Zie ook @mikeh112 de voorwaarden welke behoren bij de gekochte tickets welke je hopelijk van te voren al geraadpleegd hebt.
Dank aan deze Super Users and Moderator, ik denk dat jullie hiermee iemand gelijk genezen hebben van het idee dat je zomaar een keer met de trein kan reizen.

Wat is er gebeurt met het antwoord dat als de tickets nog niet verzilverd zijn dat je dan contact met de klantenservice kan opnemen?
Dank aan deze Super Users and Moderator, ik denk dat jullie hiermee iemand gelijk genezen hebben van het idee dat je zomaar een keer met de trein kan reizen.

Wat is er gebeurt met het antwoord dat als de tickets nog niet verzilverd zijn dat je dan contact met de klantenservice kan opnemen?

Ik snap dat je die aanvulling mist, marv87. Wanneer de tickets alleen zijn aangeschaft maar niet geactiveerd of uitgeprint is restitutie via onze Klantenservice natuurlijk mogelijk. Hiervoor kun je het beste contact opnemen via Chat of Social Media.
Reputatie 7
Badge +3

Ik snap dat je die aanvulling mist, marv87. Wanneer de tickets alleen zijn aangeschaft maar niet geactiveerd of uitgeprint is restitutie via onze Klantenservice natuurlijk mogelijk. Hiervoor kun je het beste contact opnemen via Chat of Social Media.

Misschien nog even mijn reactie teruglezen?

Reageer