beantwoord

Geld terug voor niet gebruikt retour

  • 16 maart 2015
  • 1 reactie
  • 137 Bekeken

Hoi, ik heb vanmorgen een dag retour gehaald omdat ik dacht dat ik mijn ov chipkaart vergeten was. Nu ben ik met de trein naar school gegaan en kwam ik op school erachter dat mijn ov gewoon in m'n tas zat. Kan ik nog geld terug vragen omdat ik de terugreis niet het kaartje gebruik?
icon

Beste antwoord door Bart NS 17 maart 2015, 09:10

Hallo Annetje, als je een abonnement op je OV-chipkaart hebt kan je voor het gekochte kaartje normaal gesproken je geld terugkrijgen. Dit kan door de bewijsstukken te doen toekomen aan onze klantenservice. In dit geval kan je me ook een privébericht sturen. Als je daarin de situatie nader toelicht en de gegevens van je gekochte eenmalige chipkaart net als je NAW-gegevens stuurt, zal ik het bekijken. Ik verplaats dit topic naar 'overige producten' en pas je titel iets aan.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Annetje, als je een abonnement op je OV-chipkaart hebt kan je voor het gekochte kaartje normaal gesproken je geld terugkrijgen. Dit kan door de bewijsstukken te doen toekomen aan onze klantenservice. In dit geval kan je me ook een privébericht sturen. Als je daarin de situatie nader toelicht en de gegevens van je gekochte eenmalige chipkaart net als je NAW-gegevens stuurt, zal ik het bekijken. Ik verplaats dit topic naar 'overige producten' en pas je titel iets aan.

Reageer