beantwoord

geld terug voor nog geldige gekochte kaarten

• 8 juli 2014
  • 4 reacties
  • 313 Bekeken

Hoi. Ik heb 2 kaarten gekochten voor een reis naar belgie op 20 juli heen en 21 juli terug. Door omstandigheden kan ik hier geen gebruik van maken. Kan ik geld terug krijgen voor de gekochte kaarten?
icon

Beste antwoord door Leny NS 9 juli 2014, 11:14

Meetje88, welkom op het forum. Wat Thom al aangeeft, als het om een e-ticket gaat dan kan je geen restitutie aanvragen. Maar je kan even bellen met de klantenservice International (0900-9296). Omdat het om een internationele treinkaartje gaat kan de klantenservice 030-7515155 je niet verder helpen. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'. Groet, Leny
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Even voor meetje88: Als het e-tickets zijn, kan dat niet. Het is te fraudegevoelig om voor e-tickets geld terug te geven. Papieren kaartjes uit de automaat vormen een ander verhaal. De servicedesk kan u dan helpen of verwijzen. 030 751 51 55

Het is er erg druk momenteel, lijkt het.
Oke ik bel ze vanavond wel even of anders morgenvroeg. Ik heb ze wel via internrt gekocht maar heb ze laten opsturen dus het zijn papieren tickets die ik heb toegestuurd gekregen
Reputatie 7
Badge +4
Ik zou er toch even naar kijken. Een e-ticket staat ook op papier maar wordt niet gerekend tot de papieren tickets die worden afgeschaft. Als je ze via Internet hebt gekocht en ze hebben de vorm van een vel A4 met opdruk, er staat vaste datum en je persoonlijke gegevens staan er op, dan is het denk ik toch een e-ticket. Doorgaans druk je e-tickets thuis af. Het kan ook van een reisbureau zijn, ik zou me even vergewissen.
Badge
Meetje88, welkom op het forum. Wat Thom al aangeeft, als het om een e-ticket gaat dan kan je geen restitutie aanvragen. Maar je kan even bellen met de klantenservice International (0900-9296). Omdat het om een internationele treinkaartje gaat kan de klantenservice 030-7515155 je niet verder helpen. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'. Groet, Leny

Reageer