beantwoord

Geld Terug vragen!

• 1 maart 2016
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Ik had een enkele reis ( eenmalig chipkaart ) van Zaandam Kogerveld naar Purmerend Overwhere gehaald..
Eenmaal dat ik mij wil inchecken doet ie het niet dus ik loop naar de andere kant van het Station en probeerde het aan die kant en ook daar pakte ie em niet!
Dus naar zo'n hulppaaltje gelopen en toen zei hij/zij dat ik naar de conducteur moest gaan en dan vertellen en dat het dan wel goed zou komen.. maar de trein was inmiddels al weg en dan zou ik ruim een half uur op de volgende moeten wachten.. ben uiteindelijk opgehaald!
Dus nu wil ik mijn geld terug vragen voor dat kaartje die ik gekocht had!

Wie kan mij helpen onder welk onderwerp valt dit?
En hoe kan ik mijn geld terugvragen?!?!?

Alvast Bedankt!
icon

Beste antwoord door Sivan NS 1 maart 2016, 14:10

Moreen, ik zie dat dit product vandaag is gekocht. Er is nog niet mee in- of uitgecheckt. Als je mij morgen even een privébericht stuurt met je adres, volledige naam en rekeningnummer, dan zal ik de kosten (3 euro) uit coulance aan je vergoeden (tenzij er in het verleden eerder een dergelijke uitzondering is gemaakt).
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
U kunt proberen een claim in te dienen bij NS maar de kans dat u uw geld terug krijgt is super klein aangezien NS er niks aan kan doen.

Groetjes, Ruud
Hoi Moreenn. Zou je het nummer dat op jouw vervoerbewijs staat (rechterkant, verticaal) willen sturen via een privébericht? Dit kun je sturen door op mijn naam en 'Stuur bericht' te klikken. Vermeld dan ook even je volledige naam en adres. Ik kijk dan even wat ik voor je kan betekenen.
Moreen, ik zie dat dit product vandaag is gekocht. Er is nog niet mee in- of uitgecheckt. Als je mij morgen even een privébericht stuurt met je adres, volledige naam en rekeningnummer, dan zal ik de kosten (3 euro) uit coulance aan je vergoeden (tenzij er in het verleden eerder een dergelijke uitzondering is gemaakt).

Reageer