beantwoord

Geld terug vragen wij verkeerde kaart aankoop

• 8 August 2021
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb vandaag een samenreiskaart gekocht voor mijn vrouw omdat haar pas gestolen is. Per abuis heb ik een enkele reis gekocht nr 000 ad € 4.92 in plaats van een dagkaart nr 000. ad € 9.84. Voor morgen maandag 9 augustus.

Wilt u het bedrag  ad € 4,92 aan mij terug betalen.

Persoonlijke gegevens verwijderd door Moderator

Dank en Groet

Cees Blok.

icon

Beste antwoord door Thom 8 August 2021, 19:10

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Neem even contact op met Klantenservice. U schrijft dit op een reizigersforum en dit is niet een postadres van NS. Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar. E-tickets worden doorgaans niet vergoed. Ik zou in deze situatie even bellen: 030 7515155.

U kunt binnen een uur uw persoonlijke gegevens weghalen. Klik op de drie puntjes rechtsonder. Uw gegevens staan nu openbaar en niet iedereen heeft goede bedoelingen. Lukt het niet binnen een uur dan haalt de moderator die weg.

Reputatie 7
Badge +3

Begrijp ik goed dat je eerst een enkele reis had gekocht en daarna een retour tussen de dezelfde stations? Je had dit ook kunnen oplossen door nog een enkele reis te kopen in omgekeerde richting.

Voor nu kun je als op het enkele reis ticket dezelfde naam, datum en traject staan als op het retour contact opnemen met de klantenservice.

Via de klantenservice kan ook doorgegeven worden dat de OV-chipkaart gestolen is, geblokkeerd worden en een nieuwe aangevraagd worden. Je kunt als er een abonnement op staat ook afspraken maken, hoe extra kosten vergoed worden of tijdelijk reisrecht aanvragen.

Kaartjes met samenreiskorting zijn alleen geldig als men in de daluren samen reist met iemand met een abonnement die daar recht op geeft.

Reageer