beantwoord

Geld terugvragen voor niet gebruikte tickets

  • 8 September 2015
  • 2 reacties
  • 192 Bekeken

Online heb ik een aantal weken geleden tickets gekocht. Deze moesten ook ingevuld en uitgeprint worden. Op de dag dat ik ze wilde gebruiken was er een storing op de site van de NS en kon ik ze niet printen en hebben we toch kaartjes bij de automaat moeten halen.

Hoe kan ik het aankoopbedrag hiervan terug vragen?
icon

Beste antwoord door OgreRail 10 September 2015, 16:45

Bekijk origineel

2 reacties

Dit zou je het best middels een brief kunnen aanvragen, omdat normaliter op e-tickets geen restitutie plaatsvind.

Alles meesturen, ook de eenmalige chipkaartjes die je extra hebt gekocht.
In het schrijven geef je al jou informatie op, ook je IBAN voor snelste afhandeling.

dit stuur je dan naar:
NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht
Beste Anne Satter,

Welkom op het NS serviceforum. Vervelend dat je de E-tickets niet hebt kunnen gebruiken door een storing. De klantenservice kan dat voor je rechtzetten, zodat je het teveel betaalde bedrag terugkrijgt. Je mag mij ook een privebericht sturen met het mailadres + kaartnummers van de eenmalige OV-chipkaarten die je gekocht hebt. Een privebericht stuur je door op de naam van de moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'.

Reageer