Skip to main content
Antwoord

Geld vragen

  • September 24, 2022
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Geld terugvragen bij niet gebruikte kaartje. Hoe kan ik het beste doen?

Beste antwoord door Robert B

Welkom bij de NS Community!

Je kunt een niet gebruikt kaartje inleveren bij een servicebalie op de grotere stations.

Als het een e-ticket is dan niet op de link in de mail klikken en contact opnemen met de Klantenservice. Hou het ordernunmmer bij de hand.

Heb je het al gedownload of in de NS app gezet, dan heb je pech want er kan niet gecontroleerd worden of het gebruikt is of gebruikt gaat worden.

1 reactie

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • September 24, 2022

Welkom bij de NS Community!

Je kunt een niet gebruikt kaartje inleveren bij een servicebalie op de grotere stations.

Als het een e-ticket is dan niet op de link in de mail klikken en contact opnemen met de Klantenservice. Hou het ordernunmmer bij de hand.

Heb je het al gedownload of in de NS app gezet, dan heb je pech want er kan niet gecontroleerd worden of het gebruikt is of gebruikt gaat worden.