beantwoord

Geldig in het weekend?

• 30 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

Hoi! Ik heb sinds 25/08 een Traject Vrij jaarabonnement aangeschaft, maar ik zit met een vraagje. Geld dit ook in het weekend of reis ik dan op mijn eigen kosten?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Momo 30 augustus 2015, 17:10

Met een Traject Vrij reis je altijd zonder extra kosten onbeperkt op je afgekochte Traject, of het nu doordeweeks of in het weekend is. Alleen wanneer je buiten dat afgekochte traject reist, wordt dit extra berekend. In de daluren (waaronder dus het weekend) heb je dan 40% korting. Deze reizen buiten je traject worden eens per maand met automatische incasso afgeschreven. De factuur hiervan kun je vinden via je MijnNS account.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Met een Traject Vrij reis je altijd zonder extra kosten onbeperkt op je afgekochte Traject, of het nu doordeweeks of in het weekend is. Alleen wanneer je buiten dat afgekochte traject reist, wordt dit extra berekend. In de daluren (waaronder dus het weekend) heb je dan 40% korting. Deze reizen buiten je traject worden eens per maand met automatische incasso afgeschreven. De factuur hiervan kun je vinden via je MijnNS account.
Reputatie 7
Badge +3
Er zijn ook mensen die in het weekend werken dus het zou ook vreemd zijn als hij dan niet geldig was.

Reageer