beantwoord

Geldigheid keuzedagen op maandag en vrijdag

• 28 februari 2014
  • 3 reacties
  • 652 Bekeken

Ik las zoiets in het Seniorenblad.
icon

Beste antwoord door Inge NS 28 februari 2014, 12:48

Welkom op het forum nadoka10!

Het klopt inderdaad dat de keuzedagen vanaf 1 april 2014 de hele week geldig zijn, ook op maandag en vrijdag na 09:00. Voorheen mochten de keuzedagen bij het oude Voordeelurenabonnement en de nieuwe abonnementen (Altijd Voordeel & Dal Voordeel) niet gebruikt worden op maandag en vrijdag. We hebben de geldigheid uitgebreid vanwege de prijsstijging. In de vooraankondiging van de verlenging van je abonnement word je hierover nog een keer persoonlijk geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
Inge
Bekijk origineel

3 reacties

Een Voordeelurenkaart (VDU) kun je met 40% korting reizen van ma t/m vrij na 9.00uur en in het weekend de hele dag.

Ik denk dat jij een andere kaart bedoelt.
Ik las zoiets in het Seniorenblad.

Met de Voordeelurenkaart mag je altijd al op maandag en vrijdag na 09:00 uur reizen.

Ik denk dat u niet de voordeelurenkaart zelf, maar dat u keuzedagen bedoelt die u mogelijk bij uw voordeelurenkaart hebt.
Die keuzedagen mochten (tot nu toe) niet op maandag of vrijdag worden gebruikt (behalve in juli en augustus).

Inderdaad verandert dat per 1 april 2014.
De prijs van de keuzedagen wordt per 1 april n.l. verhoogd en als een soort compensatie mogen de keuzedagen vanaf 1 april 2014 elke dag van de week vanaf 09:00 uur worden gebruikt, dus ook op maandag en vrijdag.

Op deze pagina op de website van de NS kunt u dat bij de vierde vraag nalezen.

Vr. gr.
Hans
Welkom op het forum nadoka10!

Het klopt inderdaad dat de keuzedagen vanaf 1 april 2014 de hele week geldig zijn, ook op maandag en vrijdag na 09:00. Voorheen mochten de keuzedagen bij het oude Voordeelurenabonnement en de nieuwe abonnementen (Altijd Voordeel & Dal Voordeel) niet gebruikt worden op maandag en vrijdag. We hebben de geldigheid uitgebreid vanwege de prijsstijging. In de vooraankondiging van de verlenging van je abonnement word je hierover nog een keer persoonlijk geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
Inge

Reageer