beantwoord

Geldigheid Studenten ov

• 1 juli 2018
  • 4 reacties
  • 88 Bekeken

kan je in de zomervakantie, wanneer je ov niet geldig is voor studenten weekabonnement, wel reizen met 40% korting?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 2 juli 2018, 08:22

Hallo Eline Pennekamp, welkom op onze Community!

Zoals Robert B terecht aangeeft kun je met het week abonnement met 40% korting reizen. Voor het weekend abonnement gelden inderdaad dezelfde regels als het hele jaar door. In de weekenden is dit gratis en de overige dagen reis je na 09.00 uur met korting.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Studenten met een week-SRP reizen in de vakantie inderdaad met 40% korting, en met een weekend-SRP reis je die hele maand gratis.
Ik dacht niet dat je met een weekend-SRP de héle maand gratis reist...
Dit betekent dat je in de weekenden van de zomervakantie gratis kunt reizen, net zoals dat
normaal het geval is. Je kunt dus niet gedurende de zomervakantie op alle dagen gratis reizen.
Badge +3
Ik dacht niet dat je met een weekend-SRP de héle maand gratis reist...
Dit betekent dat je in de weekenden van de zomervakantie gratis kunt reizen, net zoals dat normaal het geval is. Je kunt dus niet gedurende de zomervakantie op alle dagen gratis reizen.

Oeps je hebt gelijk, zie hier. Een weekend-SRP is zoals gebruikelijk geldig.
Jammer, kan mijn bericht ook niet meer aanpassen want langer dan een uur geleden gepost 😛 Misschien dat een moderator het nog kan aanpassen want het beste antwoord klopt dus niet.
Hallo Eline Pennekamp, welkom op onze Community!

Zoals Robert B terecht aangeeft kun je met het week abonnement met 40% korting reizen. Voor het weekend abonnement gelden inderdaad dezelfde regels als het hele jaar door. In de weekenden is dit gratis en de overige dagen reis je na 09.00 uur met korting.

Reageer