beantwoord

Geldigheid van A naar Beter kaartje

• 3 juli 2014
  • 7 reacties
  • 1494 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
In de NS automaat kun je bij Overige Producten voor €1,30 een "Van A naar Beter" kaartje kopen. Een kennis van mij beweert dat hij tot nu toe geen problemen heeft gekregen bij gebruik van dit kaartje.

http://www.vananaarbeter.nl/voorbereidopweg/reisalternatieven/010_a_naar_beter-kaartje/

Nu vraag ik me sterk af, of mijn kennis niet een beetje overdrijft.
Maar hoe kan een conducteur eigenlijk zien, of ik wel mag reizen op dit type kaartje?
icon

Beste antwoord door Jurgen 3 juli 2014, 12:57

Zoals op de door jou gegeven pagina al staat: "Het treinkaartje is één dag geldig op de hieronder aangegeven data en alleen tussen alle stations die in het hieronder genoemde traject zijn opgenomen." Je kan er dus niet mee door heel Nederland reizen. (Was het maar zo!)

De conducteur zal vast wel geïnformeerd worden over de werkzaamheden waarbij het Van A naar Beter-kaartje gebruikt mag worden.
Bekijk origineel

7 reacties

Zoals op de door jou gegeven pagina al staat: "Het treinkaartje is één dag geldig op de hieronder aangegeven data en alleen tussen alle stations die in het hieronder genoemde traject zijn opgenomen." Je kan er dus niet mee door heel Nederland reizen. (Was het maar zo!)

De conducteur zal vast wel geïnformeerd worden over de werkzaamheden waarbij het Van A naar Beter-kaartje gebruikt mag worden.
Hallo Michiel,

Zoals Jurgen hier al aangeeft is het van A naar Beter kaartje alleen geldig op de aangegeven data en de aangegeven trajecten. Ik heb je vraag iets aangepast en verplaatst naar 'Overige producten', om de vindbaarheid te vergroten.

Groet,
Marjan
Op welke manier wordt de conducteur hierover geïnformeerd?
Op welke manier wordt de conducteur hierover geïnformeerd?

Ik denk via de Railpocket.
Conducteurs worden inderdaad via hun Railpocket geïnformeerd.
Conducteurs worden inderdaad via hun Railpocket geïnformeerd.
En hoe wordt je als reiziger geïnformeerd, als je voor een kaartautomaat staat en je kunt voor €1,30 een NS kaartje laden met de naam "Van AnaarBeter" ?
Reputatie 4
Badge
Niet, dit is duidelijk een kaartje met de voorwaarde: Als u niet weet of u tot de doelgroep behoort, behoort u niet tot de doelgroep.

Reageer