beantwoord

Geldigheid van een e-ticket coupon

• 22 september 2015
  • 6 reacties
  • 313 Bekeken

Hoe lang na het uitprinten is een e-ticket geldig?
icon

Beste antwoord door Thom 22 september 2015, 12:58

De geldigheid van het e-ticket wordt op het e-ticket zelf vermeld. Doorgaans is dat een dag maar dat hoeft niet.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De geldigheid van het e-ticket wordt op het e-ticket zelf vermeld. Doorgaans is dat een dag maar dat hoeft niet.

Dus ik kan het niet vandaag uitprinten en pas over een maand gebruiken?
Reputatie 7
Badge +4
Je kunt het rustig vandaag uitprinten als de datum van over een maand er op staat. De datum waarop je afdrukt, doet niet ter zake en is ook niet te zien. Ben je het e-ticket kwijt dan mag je het ook rustig nogmaals afdrukken.
Op mijn e-ticket staat 11 december 2017 vermeld. Vanwege weersomstandigheden code ROOD heb ik de e-ticket niet gebruikt. Kan ik deze nog gebruiken? En hoelang? Of kan ik deze vergoed krijgen?
Reputatie 7
Nee deze is niet meer te gebruiken. En nee deze kan niet zomaar vergoed worden. De klantenservice kan uit coulance een restitutie verlenen, je zult ze daarvoor even moeten contacteren
Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Ik kan geen toezegging doen, maar de kans bestaat dat wij hier coulance kunnen bieden. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Reageer