Geldrop in Traject Venlo Eindhoven?

• 27 augustus 2018
  • 28 reacties
  • 468 Bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

Als je een beetje nadenkt kunnen dit soort misverstanden voorkomen worden.
Zolang de NS zelf niet eens de regels voor traject vrij kan aangeven en het advies op het forum gegeven door moderatoren is 'probeer het uit dan weet je het, want ik weet het ook niet'. Zal de NS echt zelf de informatievoorziening moeten verbeteren.

Eerder is al toegezegd om inzage te geven in de trajecten binnen het traject. Dat kan natuurlijk best zonder de pagina onoverzichtelijk te maken. Waar een wil is is een weg.....

Als je saldo op je kaart hebt, wordt de ritprijs er dus bij een trajectkaart NIET (en dus ook niet later) van afgeboekt. Dát werd me er niet bijverteld toen ik de kaart bestelde.

Ik heb idd. eerst een gewone lege kaart gekocht,, en dan wordt er natuurlijk gevraagd of je er saldo op wilt zetten en automatisch opwaarderen wilt.

Maar een evt. saldo kun je dus pas weer gebruiken als het traject is stopgezet.

Wordt het maandtraject automatisch verlengd? Ik dacht van wel..Maar ik zal het hele spoorboekje nog eens doornemen. ..

Hallo Adrijaan, ik wou nog even aangeven dat een maandabonnement niet automatisch wordt verlengd. Deze loopt automatisch af aan het einde van de maand.

Reageer