Hey goededag ik ging gister een Jongerenkaart betalen alleen ik kreeg pas na 1 uur binnen en ik moest om 11:30 de trein hebben dus heb ik er nog een gekocht die ik wel meteen kreeg en mij vraag is zou ik van t eerste kaartje me geld nog terug kunnen krijgen?
Bladzijde 1 / 1
U kunt het geld nog wel eens terug krijgen als beide kaarten volledig identiek zijn. Geef dit in het begin van het contact meteen aan, want e-tickets worden normaal niet terugbetaald. Er is te veel fraude en ellende met e-tickets, omdat veel mensen met een mooi verhaal er een slaatje uit denken te kunnen slaan. Neem contact op met Klantenservice.
U krijgt uw kaartje niet altijd meteen, dus wat eerder bestellen is vaak beter. Dat had dit gedoe voorkomen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.