beantwoord

gemiste uitcheck, vergeten overstap te vermelden

  • 2 October 2021
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

Ik ben van Beesd naar Eindhoven gereisd met 100% weekend korting. Bij overstap van qbuzz naar NS in Geldermalsen vergeten uit- en in te checken. In Den Bosch ingecheckt en geld terug gevraagd. Maar bij het terugvragen van de gemiste check uit heb ik vergeten te vermelden dat ik was overgestapt. Nu moet ik betalen voor het traject Beesd - Geldermalen. Hoe kan ik dit nog wijzigen? 

icon

Beste antwoord door Tochjo 2 October 2021, 10:19

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Voor zulke zaken kunt u het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 7
Badge +3

Moet dat niet via de Klantenservice van Qbuzz?

https://www.qbuzz.nl/dmg/service-contact/contact

Die verwijzen dan weer door https://www.uitcheckgemist.nl. Na de herstelde incheck bij NS moet het mogelijk zijn om de gemiste uitcheck in Geldermalsen te herstellen.

 
 
×
 
 
 
Badge +3

Ik dacht van niet, omdat het gaat om NS Flex (bij een klassiek Weekend Vrij-abonnement wordt geen saldo ingehouden bij inchecken in het weekend).

Reputatie 7
Badge +3

Aha, complicaties met NS Flex. Ik had het kunnen weten.

Reageer