beantwoord

geprint e-ticket heeft geen goede barcode

  • 10 mei 2015
  • 2 reacties
  • 973 Bekeken

Hallo,

Ik heb zojuist 2 e-tickets gekocht voor 2 verschillende dagen (naar Schiphol en later weer terug). Beide tickets zien er vreemd uit. De barcode staat er maar voor een kwart op en ook de pagina met het traject en reisdatum ziet er vreemd uit. De gegevens kloppen wel. Wat moet ik nu doen?

Voor de duidelijkheid: het ligt niet aan de printer. De onjuistheden zitten in het PDF bestand welke ik van de 'persoonlijke pagina' gedownload heb. Opnieuw downloaden gaf geen ander resultaat.

Alvast bedankt,
Marjon.
icon

Beste antwoord door Pe_pe 10 mei 2015, 20:17

Hebt u al geprobeerd om het ticket te openen in een ander programma voor het weergeven van PDF-bestanden?
Bekijk origineel

2 reacties

Hebt u al geprobeerd om het ticket te openen in een ander programma voor het weergeven van PDF-bestanden?
Beste Pe_pe,

Bedankt voor uw reactie, het probleem is hiermee inderdaad opgelost!

Standaard openden de e-tickets in de pdf reader plugin van Firefox. Toen ik na het lezen van uw bericht de e-tickets bewust downloadde en opende met Adobe Reader, werden de e-tickets wel juist weergegeven en kon ik ze goed printen.

Reageer