beantwoord

gevraagd: alertberichten via mail / app bij actuele problemen

• 29 juni 2019
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Is het mogelijk om reizigers die een vast spoortraject afleggen dmv mail / app op de hoogte te brengen van storing / vertraging / uitval van hun trein?

Maandag 24-06-19 was het weer raak. Door een uitermate triest voorval op Utrecht Centraal stagneerde het hele knooppunt Utrecht.
Daar kwam ik om 17.30 uur achter, maar dit was al rond 15.00 uur voorgevallen. Waarom ontvangen de bij NS bekende abonnementhouders dan niet snel een appje of mailtje, zodat de reiziger op de hoogte is en naar een alternatief kan zoeken?

Ik krijg wel alle reclame voor een dagje uit , maar snelle berichtgeving met actuele trajectinformatie heeft mijn voorkeur. Verwijzen naar NS-site is te algemeen. Maatwerk is prettig.
NS biedt tenslotte ook de vergeten-uitcheck-service aan.

Als 2e punt: communiceren met NS vind ik er niet gemakkelijker op geworden. Dit lijkt voorbehouden aan accounthouders?

theak Den Bosch - Utrecht v.v.
icon

Beste antwoord door Iris NS 30 juni 2019, 18:25

Welkom bij onze NS Community, theak!

Fijn dat je met ons op welke manier je het liefst op de hoogte gehouden wilt worden. Ik zal deze feedback doorzetten naar mijn collega's. Via WhatsApp is het niet mogelijk om meldingen te ontvangen en via mail is het alleen mogelijk om de algemene serviceberichten te ontvangen. In de NS app kun je al wel precies aangeven waarover je meldingen wilt ontvangen. Hier kun je er meer over lezen.

Bedoel je met je tweede punt dat je het lastig vindt of lang moet wachten voordat je contact krijgt met onze klantenservice? Op sommige kanalen kan het soms wat drukker zijn dan normaal, maar we bieden veel verschillende mogelijkheden. Hier kun je zien welke het best bij je past. Telefonisch en via Twitter en Facebook zijn we 24/7 bereikbaar!
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom bij onze NS Community, theak!

Fijn dat je met ons op welke manier je het liefst op de hoogte gehouden wilt worden. Ik zal deze feedback doorzetten naar mijn collega's. Via WhatsApp is het niet mogelijk om meldingen te ontvangen en via mail is het alleen mogelijk om de algemene serviceberichten te ontvangen. In de NS app kun je al wel precies aangeven waarover je meldingen wilt ontvangen. Hier kun je er meer over lezen.

Bedoel je met je tweede punt dat je het lastig vindt of lang moet wachten voordat je contact krijgt met onze klantenservice? Op sommige kanalen kan het soms wat drukker zijn dan normaal, maar we bieden veel verschillende mogelijkheden. Hier kun je zien welke het best bij je past. Telefonisch en via Twitter en Facebook zijn we 24/7 bereikbaar!

Reageer