Go Pass Maastricht

• 29 augustus 2014
  • 8 reacties
  • 965 Bekeken

Hallo iedereen,

Ik moet vanaf eind september iedere week 2x dit kaartje kopen on naar Leuven en weer terug te reizen. Nu zit ik met het probleem dat ik geen creditkaart heb en dat ik ook geen Belgische bank heb om het kaartje online te kunnen kopen. Is het mogelijk om dit kaartje ergens anders te krijgen zoals bij het station o.i.d.?

8 reacties

via www.b-europe.com accepteert de NMBS toch ook iDeal?
Badge +3
Ik lees op deze pagina dat zo'n Go Pass online, aan de loketten, aan de automaten en in de trein te koop is. En had je de Campus treinkaart nog bekeken? Mogelijk is dat goedkoper.
Op die site moet ik inderdaad eens kijken, maar ik weet niet of dat alleen de Belgische loketten en automaten zijn of niet. Over de campuskaart kan ik niet veel vinden zoals prijs
Badge +3
In deze folder las ik dat je met een Campuskaart maximaal 1,66 euro betaalt voor een rit in de tweede klas. Een Campuskaart is geldig tot grenspunten, dus er zal nog wel een beetje bijkomen voor het stukje tot Maastricht, maar desalniettemin lijkt me dit het onderzoeken waard.
Reputatie 7
Badge +4
Ik gaf je in je eerdere topic toch echt de link naar de campuskaart. 😉
Oh, dan zal ik daar nog eens naar gaan kijken Thom
Ik heb inderdaad meer info kunnen vinden over de campuskaart en het blijkt dat deze veel goedkoper is dan elke keer een Go Pass Maastricht te kopen. Bedankt Thom en Tochjo!
Beste Akaigamer, Welkom op het NS Serviceforum. Goed om te lezen dat andere forumgebruikers je hebben geholpen.Indien je nog andere vragen hebt, dan lezen we deze uiteraard graag. Ik heb je topic verplaatst naar 'OV-Chipkaart' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Reageer