beantwoord

Goedkoopste manier reizen vakantieperiode

• 16 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 176 Bekeken

Mijn dochter heeft ov.
Nu reist ze al heel de zomer voordelig ( tienertoer) op en neer naar haar vriendinnen in A"dam.( vanuit Brabant)
Graag zouden ze elkaar willen blijven bezoeken in weekend en vakanties.
Ik zie echter "door de bomen het bos niet meer"om te checken wat voor haar de voordeligste manier van reizen is naar de zomer vakantieperiode.
Mijn dochter is 17 jaar , heeft een persoonlijke ov,
Welke manier is voor haar het voordeligst om haar vrienden in A.dam te blijven bezoeken?
icon

Beste antwoord door Jurgen 16 augustus 2015, 17:34

Als uw dochter meerdere keren per maand op en neer gaat, zal het Weekend Vrij abonnement het goedkoopst zijn. Voor een 2e klas abonnement betaalt u € 29 per maand voor een jaarabonnement, € 33 per maand voor een kwartaalabonnement of € 39 per maand voor een maandabonnement. Hiermee kan zij van vrijdagavond 18.30 uur tot maandagochtend 4.00 uur onbeperkt met de trein reizen.
Als zij niet zo heel vaak gaat, zal een Dal Voordeel abonnement waarschijnlijk voordeliger uitvallen. Bij dit abonnement krijgt uw dochter buiten de spits en het hele weekend 40% korting op de door haar gemaakte treinreizen. Wellicht is het handig om de abonnementenwijzer in te vullen en zo te zien welk abonnement voor u het voordeligst is.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Als uw dochter meerdere keren per maand op en neer gaat, zal het Weekend Vrij abonnement het goedkoopst zijn. Voor een 2e klas abonnement betaalt u € 29 per maand voor een jaarabonnement, € 33 per maand voor een kwartaalabonnement of € 39 per maand voor een maandabonnement. Hiermee kan zij van vrijdagavond 18.30 uur tot maandagochtend 4.00 uur onbeperkt met de trein reizen.
Als zij niet zo heel vaak gaat, zal een Dal Voordeel abonnement waarschijnlijk voordeliger uitvallen. Bij dit abonnement krijgt uw dochter buiten de spits en het hele weekend 40% korting op de door haar gemaakte treinreizen. Wellicht is het handig om de abonnementenwijzer in te vullen en zo te zien welk abonnement voor u het voordeligst is.
Het beste is een weekendvrij abonnemnt nemen heel handig en super voordelig

groetjes Lucas
Reputatie 6
Badge +1
Voor de vakanties (de dagen die geen weekend zijn) zou ik of gebruik maken van de 40% korting die Weekend Vrij buiten de weekenden biedt, of acties van NS en de Spoordeelwinkel (zoals de Tienertour) in de gaten blijven houden.
Een Maandabonnement Dal Vrij kan ook een optie zijn, maar ik vermoed dat uw dochter dan wel 2x per week een retourtje Amsterdam-Breda zal moeten maken om de kosten er uit te halen.

Reageer