vraag

Googlegegevens

• 12 november 2019
  • 7 reacties
  • 255 Bekeken

Goedenavond, mijn gegevens zijn zichtbaar op Google, wilt u deze verwijderen ivm privacy? 

Mvgr, Bart

7 reacties

Badge

Deze gegevens heeft u zelf op de community gezet in het verleden, echter als ik na de zoekfunctie van google gebruikt te hebben doorklik naar het topic dan zie ik uw gegevens niet staan.

Wellicht is het handig als u even de link naar het topic aangeeft waar de gegevens dan nog wel zichtbaar staan dan kan een moderator deze verwijderen.

Reputatie 7
Badge

Beste Bart van Dalsen,

Grappig toch, klagen over privacy @dalsen maar wel je volledige naam vermelden op een openbaar forum 😀

Reputatie 7
Badge +3

Ach, het kan nog veel erger. Zoek je via Google op meneer's naam dan heeft hij zelfs twee keer een 06-nummer vermeld, o.a. op het forum van een tefefoon/internetprovider. In dat topic daar is het wel weggehaald ivm privacy maar het nummer is nog wel zichtbaar via Google.

Wat betreft de NS community gaat het denk ik om dit topic  https://community.ns.nl/mijn-ns-53/account-aanmaken-41339  waar meneer ook zijn klantnummer heeft vermeld.

Er wordt niet voor niets gemeld in het reageer veld dat je geen persoonlijk gegevens moet vermelden.

Ik heb jouw achternaam in dit topic verwijderd. Ik zie dat de topic waar @Momo inderdaad ook privégegevens bevat, deze heb ik geheel verwijderd! Kunnen wij op ons forum nog iets voor je doen?

Deze gegevens heeft u zelf op de community gezet in het verleden, echter als ik na de zoekfunctie van google gebruikt te hebben doorklik naar het topic dan zie ik uw gegevens niet staan.

Hoi Jeroen, klopt, is per abuis. Ik stuur je een copie van mijn paspoort toe. 

Welk emailadres kan het naartoe? 

Wellicht is het handig als u even de link naar het topic aangeeft waar de gegevens dan nog wel zichtbaar staan dan kan een moderator deze verwijderen.

Mvgr, Bart van Dalsen

Badge

Hoi Jeroen, klopt, is per abuis. Ik stuur je een copie van mijn paspoort toe. 

Welk emailadres kan het naartoe? 

Mvgr, Bart van Dalsen

En weer onderteken je met je volledige naam, lekker slim als je niet in Google gevonden wilt kunnen worden. :rofl:

En ik heb geen interesse in een kopie van je paspoort dus die hoef je mij niet toe te sturen, ik heb genoeg aan mijn eigen paspoort.

Badge +3

@dalsen 

Privacy begint bij jezelf, niet bij NS of Google. Dus geen persoonlijke gegevens publiceren als je niet wenst dat een zoekmachine die oppikt en archiveert.

Reageer