beantwoord

Gratis 1e klas upgrade in de IC Berlijn

• 3 januari 2019
  • 3 reacties
  • 184 Bekeken

Hallo allemaal,

Zaterdag ben ik van plan om naar Hilversum te gaan en daar de IC Berlijn naar Hengelo te nemen.
Nou heb ik een gratis upgrade naar de 1e klas, geldig tot 6 januari
Alleen staat er niet duidelijk op vermeldt of het kaartje ook geldig is en de IC Berlijn. (binnenlands uiteraard)
Dus mijn vraag is: Kan je met de gratis upgrade 1e klas binnenlands reizen met de IC Berlijn?

Alvast bedankt voor je reactie,
Laurens Löbel
icon

Beste antwoord door Tochjo 3 januari 2019, 21:20

Kan je met de gratis upgrade 1e klas binnenlands reizen met de IC Berlijn?
Dat kan. De internationale trein tussen Amsterdam en Berlijn is op het Nederlandse deel van het traject te zien als een intercity, waarin binnenlandse vervoerbewijzen gewoon geldig zijn.

Houd er wel rekening mee dat stoelen gereserveerd kunnen zijn door internationale reizigers.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Kan je met de gratis upgrade 1e klas binnenlands reizen met de IC Berlijn?
Dat kan. De internationale trein tussen Amsterdam en Berlijn is op het Nederlandse deel van het traject te zien als een intercity, waarin binnenlandse vervoerbewijzen gewoon geldig zijn.

Houd er wel rekening mee dat stoelen gereserveerd kunnen zijn door internationale reizigers.
Badge +3
Kan zeker!

Heb al foto's en reacties gezien van mensen die zelfs lekker een kopje koffie dronken in de ICE (Amsterdam - Utrecht - Arnhem - Duitsland), en er bij controle geen enkel probleem was met die (Treinpakkers) upgrade voor 1e klas!
Bedankt!

Reageer