beantwoord

gratis attentie bestellen

Ik heb een brief ontvangen over o.a. het bestellen van een gratis attentie. De code voor de bestelling die in de brief is opgenomen is echter ongeldig. Hierdoor kan ik geen gebruik maken van de aangeboden attentie. Ik wil hier wel gebruik van maken, dus graag een oplossing. Ik zag geen ander mogelijkheid dan hierover een topic aan te maken. Daarbij vraag ik me af of ook anderen hier tegenaan zijn gelopen.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 14 januari 2019, 16:39

Update: Ik heb nog steeds geen bericht ontvangen van @klantiskoning. Voor nu ga ik ervan uit dat er geen verdere hulp nodig is. Mocht dat wel het geval zijn dan kan er uiteraard opnieuw contact opgenomen worden.

Voor de meelezers: Mocht een attentiecode niet werken, dan is het verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice. In de meeste gevallen kunnen wij een vervangende, werkende, code leveren.

Bekijk origineel

4 reacties

Als u attentie invult in de zoekfunctie vindt u ervaringen van andere leden, die dergelijke brieven hebben ontvangen.
Het beste kunt u even wachten totdat een moderator u hier verder mee gaat helpen.
Goedemorgen klantiskoning en welkom bij de NS Community!

Zoals Perron23 aangeeft is dit helaas een bekend probleem. Ik kijk graag even mee of ik je kan voorzien van een vervangende, werkende, code. Je mag mij hiervoor een privébericht sturen (klik op mijn naam, knop 'Stuur bericht') met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, e-mail adres en de foutieve code.
Update: Ik heb nog geen privébericht ontvangen. @klantiskoning, heb je nog hulp nodig of heb je al via een ander kanaal contact opgenomen over dit probleem?
Update: Ik heb nog steeds geen bericht ontvangen van @klantiskoning. Voor nu ga ik ervan uit dat er geen verdere hulp nodig is. Mocht dat wel het geval zijn dan kan er uiteraard opnieuw contact opgenomen worden.

Voor de meelezers: Mocht een attentiecode niet werken, dan is het verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice. In de meeste gevallen kunnen wij een vervangende, werkende, code leveren.

Reageer