beantwoord

gratis upgrade

• 17 juni 2019
  • 2 reacties
  • 157 Bekeken

Mijn vrouw heeft via de mail een gratis upgrade naar 1e klas ontvangen. Nu willen we hier graag samen gebruik van maken. Kan ik deze gratis upgrade ook ontvangen als zeer trouwe NS abonnee?
Hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
Gerard van de Weijer
icon

Beste antwoord door Denice NS 17 juni 2019, 10:15

Welkom op de Community, Gerard.

Wat MoDe aangeeft klopt inderdaad. Onze klanten zijn, wat betreft het versturen van attenties, gesplitst in verschillende batches. Het kan daardoor voorkomen dat de één wel een attentie toegezonden krijgt en de ander niet. Daarentegen kan het bijvoorbeeld een maand later precies andersom zijn. Helaas is het voor ons niet mogelijk om in te stellen dat abonnementhouders op hetzelfde adres dezelfde attentie op hetzelfde moment krijgen. Uiteraard is het, om überhaupt attenties van ons te ontvangen, belangrijk dat je e-mailadres bij ons bekend is + we toestemming hebben om je op dat e-mailadres acties/aanbiedingen te mogen sturen. Indien je een Mijn NS account hebt kan je dat daar onder 'gegevens' aangeven.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
De upgrade is een kadootje die naar willekeurige klanten wordt gestuurd. In ons gezin met 3 abonnementen heeft ook maar 1 persoon een upgrade gekregen. Die upgrade was naar een mailadres gestuurd die niet is gekoppeld aan een van de abonnementen.
Wanneer u met uw vrouw in de 1e klas wilt meereizen, kunt een upgrade kopen in de automaat of een klassewissel doen.
Welkom op de Community, Gerard.

Wat MoDe aangeeft klopt inderdaad. Onze klanten zijn, wat betreft het versturen van attenties, gesplitst in verschillende batches. Het kan daardoor voorkomen dat de één wel een attentie toegezonden krijgt en de ander niet. Daarentegen kan het bijvoorbeeld een maand later precies andersom zijn. Helaas is het voor ons niet mogelijk om in te stellen dat abonnementhouders op hetzelfde adres dezelfde attentie op hetzelfde moment krijgen. Uiteraard is het, om überhaupt attenties van ons te ontvangen, belangrijk dat je e-mailadres bij ons bekend is + we toestemming hebben om je op dat e-mailadres acties/aanbiedingen te mogen sturen. Indien je een Mijn NS account hebt kan je dat daar onder 'gegevens' aangeven.

Reageer