beantwoord

Gratis upgrade

  • 30 June 2019
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

Op 9 juni en op 21 juni kreeg ik een melding dat ik een gratis upgrade eerste klasse kon krijgen door een button aan te klikken. Ik heb bijna alle dagen deze button aangeklikt en iedere keer weer was de melding 'Oeps, er ging iets mis'. "Als deze melding blijft komen, raadpleeg dan de NS klantenservice. Dus bij dezen. Heeft NS mij blij gemaakt met een dode mus. Vandaag is de laatste dag dat het aanbod geldig was.
icon

Beste antwoord door MoDe 30 June 2019, 22:06

Dit is een reizigers-helpen-reizigers community.

U kunt telefonisch, via facebook, twitter en de chat in contact komen met de NS klantenservice.

Wij kunnen hier niet mee helpen.



Edit: op de 30e kreeg ik melding actie afgelopen, er stond voor de 30e ophalen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dit is een reizigers-helpen-reizigers community.
U kunt telefonisch, via facebook, twitter en de chat in contact komen met de NS klantenservice.
Wij kunnen hier niet mee helpen.

Edit: op de 30e kreeg ik melding actie afgelopen, er stond voor de 30e ophalen.

Reageer