beantwoord

groeps retour

• 14 mei 2017
  • 5 reacties
  • 182 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb zojuist twee transacties gedaan. bij de tweede ging alles prima. Bij de eerste heb ik alleen de eerste (mijn kaartje uitgeprint) en de andere 9 lukte niet. Hoe kan ik deze terug vinden en alsnog uitprinten.
icon

Beste antwoord door Loes 14 mei 2017, 22:46

Ik zou daar de klantenservice voor bellen als het haast heeft. Ze zijn 24/7 bereikbaar op 030-7515155.
Bekijk origineel

5 reacties

Ik zou daar de klantenservice voor bellen als het haast heeft. Ze zijn 24/7 bereikbaar op 030-7515155.
Hallo mia aengenheister en welkom op het NS Serviceforum,

Vervelend dat niet alles goed is gegaan met het uitprinten van de kaartjes. Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Anders mag je mij een privébericht sturen en dan los ik het graag voor je op.

Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken. In dat geval ontvang ik graag je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en OV-Chipkaartnummer. Hou er wel rekening mee dat de reactiesnelheid op dit forum een stuk lager ligt.
Ik heb geen bericht ontvangen van mia aengenheister. Ik hoop dat ze de tickets heeft kunnen uitprinten.
Halloo Erryt

Ik heb twee weekend kaartjes ontvangen van de NS te gebruiken van 29 april t/m 28 mei.
Het zijn zogeheten gratis update naar de 1e klas.

Nu de vraag? Zijn dat echt gratis kaartjes en kan ik daar morgen ook nog meer reizen?

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
U moet een geldig tweedeklaskaartje hebben, bijvoorbeeld door een incheck. Dan mag u met uw gratis upgradekaartje ook eerste klas reizen. Wel van te voren de datum invullen.

Het mag in geen geval in combinatie met een actiekaartje, zoals bijvoorbeeld van Blokker, Kruidvat of de spoordeelwinkel van NS. Reizen met dit kaartje alleen mag uiteraard niet, het is een upgrade.

Het is tot en met 28 mei, dus morgen mag u er nog mee reizen.

Reageer