beantwoord

Groepsreizen met een klas kinderen

• 10 juni 2014
  • 8 reacties
  • 6772 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Graag zou ik met mijn klas (25 leerlingen) op pad gaan en de trein gebruiken. Nou kan ik met groepsreizen uit de voeten met een kaartje van 49,95 en elke persoon daarna 2,50. Klopt het dan dat ik een totaal aantal krijg van 14?
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 juni 2014, 11:37

Welkom op het NS Serviceforum Benno Groenendijk,

Wat voor jullie het meest voordelig is hangt af van verschillende factoren: de leeftijd van de kinderen én de afstand van je reis. Waarschijnlijk is het NS Groepsretour een voordelige optie. Alle informatie over dit product kun je vinden op onze website.

Voor de vindbaarheid van dit topic heb ik deze verplaatst naar 'overige producten'. Fijne NS reis gewenst!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Bedoelt u met groepsreizen een groepsretour? Een groepsretour kent maximaal 10 personen, waarbij er zes voor 2,50 een extra kaartje kunnen krijgen. Dat kost dan per tien kinderen 49,95+15= 64,95

U reist met 25 kinderen. Hoeveel begeleiding gaat mee? Die reizen voor hetzelfde tarief. Ik denk dat u al snel aan 3 groepsretours toekomt, dat is met 5 man begeleiding al het geval. U mag pas om negen uur vertrekken maar als het reisdoel niet te dichtbij is, kan het groepsretour snel uit. U komt nu op iets minder dan 195 en dan ga ik uit van een man of vijf toezicht.
Reputatie 6
Badge +2
De leeftijd (jonger dan 12 of niet) is ook van belang.
Badge
Graag zou ik met mijn klas (25 leerlingen) op pad gaan en de trein gebruiken. Nou kan ik met groepsreizen uit de voeten met een kaartje van 49,95 en elke persoon daarna 2,50. Klopt het dan dat ik een totaal aantal krijg van 14?

Hoe oud zijn de leerlingen? Voor leerlingen t/m 11 jaar is het namelijk goedkoper om een Railrunner te kopen. Let wel op: de kinderen moeten dan wel onder begeleiding van een volwassene (minimaal 18 jaar) reizen; per volwassene mogen drie kinderen met een Railrunner reizen. Voor zover er meer kinderen per begeleider zijn, is een groepsretour (meestal) de beste optie. En voor personen vanaf 12 jaar ook.
Welkom op het NS Serviceforum Benno Groenendijk,

Wat voor jullie het meest voordelig is hangt af van verschillende factoren: de leeftijd van de kinderen én de afstand van je reis. Waarschijnlijk is het NS Groepsretour een voordelige optie. Alle informatie over dit product kun je vinden op onze website.

Voor de vindbaarheid van dit topic heb ik deze verplaatst naar 'overige producten'. Fijne NS reis gewenst!
Aanvulling: Voor hele grote groepen kunnen er hier kaarten worden aangeschaft: http://www.ns.nl/zakelijk/uw-bedrijf-en-mobiliteit/extra-voor-bedrijven/reselling-treinkaarten. Dit geldt overigens alleen voor instellingen en bedrijven met een KVKnummer.
Een groep van 28 kinderen 10-12 jr plus 3 begeleiders willen van Woerden naar Den Haag reizen met de trein.
Groeptickets lijkt de goedkoopste optie, maar moeten alle kinderen een ID mee nemen of de ingevoerde leeftijd te controleren?
De link van Susan NS werkt niet meer, is er een goedkopere optie voor bedrijven?
Reputatie 7
Bij een groepsretour is een identiteitsbewijs inderdaad verplicht. Overigens kunt u voor alle 10 en 11 jarigen een railrunner kopen, dat is een dagkaart voor 2.50 per kind. Alle 12 jarigen en begeleiders die overblijven zou u met een groepsretour kunnen laten reizen.
Let wel op; hoewel de railrunners de hele dag geldig zijn, de groepsretour tickets pas na 9.00!!
Welkom op ons forum Jose heeft een vraag. Kan je je redden met het gegeven antwoord van Slidestops?

Reageer