beantwoord

Groepsretour Heerlen-Breda. Enkelen stappen pas in Sittard in. Is dat mogelijk.

• 29 april 2017
  • 4 reacties
  • 181 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Komende week willen wij met een groep van 7 naar Breda. Wij wonen in Heerlen en Sittard. Is het met de nieuwe regels nog mogelijk om op een gezamenlijk groepretour ticket te reizen met Heerlen als startplaats voor iedereen. Sommigen stapppen dan dus pas in Sittard in, wat dus wel op de route ligt..
icon

Beste antwoord door Miriam NS 30 april 2017, 13:14

Hallo tonn en welkom op ons Serviceforum.
Ik heb even gekeken en Sittard ligt inderdaad op de route, dan is dit toegestaan. Het is wel belang dat iedereen dan een ticket aanschaft vanaf Heerlen. In dit topic vind je alle informatie over het ticket.
Bekijk origineel

4 reacties

Als Sittard op de door de NS aangegeven route ligt is het geen enkel probleem. ..
Ik heb even gekeken en Sittard ligt inderdaad op de route, dan is dit toegestaan. Het is wel belang dat iedereen dan een ticket aanschaft vanaf Heerlen. In dit topic vind je alle informatie over het ticket.

Bedankt. Als ik het dus goed begrijp kun je op alle stations die op de route liggen instappen. Eén van ons woont echter sinds kort in Tilburg en zou dus naar Breda (Heerlen-Breda) dus nog wel mee kunnen (is in dit geval niet voordeliger), maar naar bijv. Amsterdam (Heerlen-A'dam) moet hij eerst met een eigen kaartje naar een station op de route reizen, bijv. Den Bosch, daar uitchecken en kan dan verder met de rest op de groepsvervoer kaart. Ingewikkeld allemaal, helaas.
Klopt inderdaad!

Reageer