beantwoord

groepsretour voor negen uur

• 11 juli 2014
  • 2 reacties
  • 665 Bekeken

Met een groepje van 4 mensen vertrekken wij de 25e op vakantie en daarmee willen vanaf Goes de trein pakken naar Amsterdam Schiphol. Hiervoor willen wij gebruik maken van een groepsretour maar nu lezen wij in de voorwaarden dat dit pas na 9 uur kan en wij zouden de trein moeten nemen van half 9. Wat ik dus wil weten of dat wij in problemen komen als wij voor 9 uur toch de trein in zouden stappen
icon

Beste antwoord door Thom 11 juli 2014, 11:27

Helaas, het kan pas vanaf negen uur. De gave van de profetie is me niet gegeven en aangeven wat er gebeurt, kan ik niet 😉 maar u reist gewoon zwart voor negenen. Een bekeuring is niet ondenkbaar en een voorschot op de genade kunt u beter niet nemen. Bij controle zit u gewoon fout. Als u voor negenen wilt reizen zou u een kaartje kunnen kopen tot de plaats die u net na negenen bereikt. U wilt een zeer goedkoop groepsretour en dat is prima maar dan moet u zich wel aan de voorwaarden houden.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Helaas, het kan pas vanaf negen uur. De gave van de profetie is me niet gegeven en aangeven wat er gebeurt, kan ik niet 😉 maar u reist gewoon zwart voor negenen. Een bekeuring is niet ondenkbaar en een voorschot op de genade kunt u beter niet nemen. Bij controle zit u gewoon fout. Als u voor negenen wilt reizen zou u een kaartje kunnen kopen tot de plaats die u net na negenen bereikt. U wilt een zeer goedkoop groepsretour en dat is prima maar dan moet u zich wel aan de voorwaarden houden.
Zoals Thom ook aangeeft is het niet toegestaan om met de NS Groepsretour voor 9 uur te reizen op een doordeweekse dag. NS Groepsretour is geldig op doordeweekse dagen in de voordeeluren (na 9.00 uur de hele dag). In het weekend en op feestdagen is dit kaartje de hele dag geldig. Je zou eventueel een Eenmalige chipkaart of e-ticket vol tarief kunnen kopen tot aan het station waar je om 09.00 bent. Ik heb je topic verplaatst naar 'Overige producten'.

Reageer