beantwoord

groepsticket

• 18 januari 2020
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

Hallo,

ik ga met vriendinnen een weekend weg en nu hebben we een groepsticket voor 4 personen gedaan. Nou heb ik per ongelijk de verkeerde naam bij 1 persoon ingevuld. Is dat een probleem? Zo ja kan ik dat nog veranderen?

groetjes Annieck 

icon

Beste antwoord door masd 18 januari 2020, 09:56

Dit is inderdaad een probleem. Een ticket met een verkeerde naam is geen geldig vervoerbewijs. Als het e-ticket al geopend/gedownload is, dan is het niet meer te wijzigen. Dat zou betekenen dat deze persoon een nieuw ticket zou moeten kopen.

U kunt contact opnemen met de klantenservice om te kijken of zij u misschien kunnen helpen. Dat kan telefonisch of via chat. Twitter of Facebook kan ook.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Dit is inderdaad een probleem. Een ticket met een verkeerde naam is geen geldig vervoerbewijs. Als het e-ticket al geopend/gedownload is, dan is het niet meer te wijzigen. Dat zou betekenen dat deze persoon een nieuw ticket zou moeten kopen.

U kunt contact opnemen met de klantenservice om te kijken of zij u misschien kunnen helpen. Dat kan telefonisch of via chat. Twitter of Facebook kan ook.

Reputatie 7
Badge +3

Ja, dat is een probleem, de tickets zijn persoonlijk en degene die er mee reist moet zich kunnen legitimeren.

E-tickets kunnen volgens voorwaarden niet gewijzigd worden en er wordt geen geld terug voor gegeven.

Reageer