Voor morgen heb ik een groepsticket gekocht.
echter heb ik deze laten versturen naar een andere e-mail adres ipv die gekoppeld staat aan mijn NS app. Nu krijg ik de tickets niet in de app. Hoe kan dit nog gewijzigd worden zodat we morgen wel de groepsticket kunnen gaan gebruiken ?
beantwoord
groepsticket aangevraagd en verstuurd naar een ander email adres ipv het email adres van de NS app. nu komen de tickets niet in de app
Beste antwoord door Erryt NS
Hallo LauraBrinkhuisBrand en welkom bij de NS Community,
Je kan het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen mijn collega's het e-mailadres wijzigen en de tickets opnieuw versturen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.