Skip to main content
beantwoord

groepsticket aangevraagd en verstuurd naar een ander email adres ipv het email adres van de NS app. nu komen de tickets niet in de app

  • 18 oktober 2024
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Voor morgen heb ik een groepsticket gekocht. 
echter heb ik deze laten versturen naar een andere e-mail adres ipv die gekoppeld staat aan mijn NS app. Nu krijg ik de tickets niet in de app. Hoe kan dit nog gewijzigd worden zodat we morgen wel de groepsticket  kunnen gaan gebruiken ?

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo LauraBrinkhuisBrand en welkom bij de NS Community,

 

Je kan het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen mijn collega's het e-mailadres wijzigen en de tickets opnieuw versturen.

Bekijk origineel

3 reacties

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9194 reacties
  • Antwoord
  • 18 oktober 2024

Hallo LauraBrinkhuisBrand en welkom bij de NS Community,

 

Je kan het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen mijn collega's het e-mailadres wijzigen en de tickets opnieuw versturen.


Het e-mailadres van je NS app (het Mijn NS account waarop je NS app ingelogd is) maakt niet uit.

Het gaat erom dat je de ticket-e-mail moet lezen op het scherm van je mobiel en dan op de link "laad  in de app" (of iets dergelijks) moet tikken.

Dus zonodig de ticket-e-mail doorsturen naar een e-mailadres wat je op je mobiel kan lezen.


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29884 reacties
  • 20 oktober 2024

Als je op je mobiel toegang hebt tot die e-mail kan je het gewoon in de NS app laden.

Voor wie het ticket is en of je een Mijn NS account hebt doet er niet toe.


Reageer