Skip to main content

Voor morgen heb ik een groepsticket gekocht. 
echter heb ik deze laten versturen naar een andere e-mail adres ipv die gekoppeld staat aan mijn NS app. Nu krijg ik de tickets niet in de app. Hoe kan dit nog gewijzigd worden zodat we morgen wel de groepsticket  kunnen gaan gebruiken ?

Hallo LauraBrinkhuisBrand en welkom bij de NS Community,

 

Je kan het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen mijn collega's het e-mailadres wijzigen en de tickets opnieuw versturen.


Het e-mailadres van je NS app (het Mijn NS account waarop je NS app ingelogd is) maakt niet uit.

Het gaat erom dat je de ticket-e-mail moet lezen op het scherm van je mobiel en dan op de link "laad  in de app" (of iets dergelijks) moet tikken.

Dus zonodig de ticket-e-mail doorsturen naar een e-mailadres wat je op je mobiel kan lezen.


Als je op je mobiel toegang hebt tot die e-mail kan je het gewoon in de NS app laden.

Voor wie het ticket is en of je een Mijn NS account hebt doet er niet toe.


Reageer