beantwoord

Groepsticket Daluren

• 14 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 207 Bekeken

Hallo allemaal,

ik heb een vraag betreffende de Groepsticket Daluren. Wij willen met z'n allen (lees 7) naar een bepaalde bestemming in Nederland maar moeten dan een aantal keren overstappen inclusief een andere vervoerder dan de NS ( Arriva dacht ik ). Is dit daar ook gewoon geldig voor aangezien ik dat niet terug kan vinden.
icon

Beste antwoord door Tochjo 14 augustus 2019, 15:16

Ja, het Groepsticket Daluren is ook geldig bij Arriva. Dat is punt 9 van de actievoorwaarden. Ook overstappen is toegestaan.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
Ja, het Groepsticket Daluren is ook geldig bij Arriva. Dat is punt 9 van de actievoorwaarden. Ook overstappen is toegestaan.
Reputatie 7
Badge +3
En zolang u zich ook aan de toegestane geldigheidstijden houdt, dus niet tijdens de spitsuren reizen.
Dank je wel. En daar heb ik dus overheen gelezen.
Goedendag heb de groepstickets in de app staan maar bij het delen worden alleen de tickets van de hoofdboeker gedeeld. Wat doe ik verkeerd?
Goedemiddag Mic2908! Wat ik vermoed is dat jij enkel het ticket van de hoofdboeker in jouw App hebt geladen. Dit laden gaat namelijk per individueel ticket, niet als volledige bestelling. Op het moment dat je het ticket deelt, deel je dan dus ook enkel het ticket van de hoofdboeker.

Je kunt het beste de persoonlijke pagina delen met jouw medereizigers, hierop kom je terecht via de link in de bevestigingsmail. Op die pagina staat namelijk per individueel ticket een eigen link om de tickets in de App te laden. Jouw medereizigers kunnen dan elk hun eigen ticket selecteren zodat hun eigen ticket in de App geladen wordt.

Reageer