beantwoord

Groepsticket Daluren, kortste route of mag ik tussenstop omleiding?

Hallo,
Ik heb voor 1ste kerstdag een Groepsticket Daluren Schiphol - Emmen, en op de reisplanner staat dat dit via Zwolle gaat. Maar ik wil via Amersfoort om daar op het station een kopje koffie te drinken Mag dat? Ik weet het klinkt raar, maar het is het enige tijdstip in mijn korte verblijf in NL dat ik even met mijn zus die ik al een paar jaar niet heb gezien. In Emmen wordt ik opgehaald om door te reizen naar een plaats in Duitsland. Liever nog stap ik uit op Barneveld Noord, dat is dichter bij haar, ze heeft gezondheidsproblemen. Ik heb het haar nog niet gevraagd, om teleurstelling te voorkomen.
icon

Beste antwoord door Thom 23 december 2018, 19:06

U zult zich helaas aan de route die de reisplanner voorschrijft moeten houden, samen met de mensen waar u mee meereist op uw groepsticket, Ik zie geen mogelijkheid via Amersfoort of Barneveld-Noord. Voor alleen reizen is de groepsticket niet de goedkoopste optie, maar als u hoofdreiziger bent, kan het wel.

U kunt het wel realiseren met 2 x een superdalkaart, eentje tot en eentje vanaf Barneveld, al is het dan reizen vanaf 11 uur.
Ik had persoonlijk gekeken naar een actiedagkaart maar u heeft uw kaartje al.

Er zijn vast nog wel leden met een beter idee.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
U zult zich helaas aan de route die de reisplanner voorschrijft moeten houden, samen met de mensen waar u mee meereist op uw groepsticket, Ik zie geen mogelijkheid via Amersfoort of Barneveld-Noord. Voor alleen reizen is de groepsticket niet de goedkoopste optie, maar als u hoofdreiziger bent, kan het wel.

U kunt het wel realiseren met 2 x een superdalkaart, eentje tot en eentje vanaf Barneveld, al is het dan reizen vanaf 11 uur.
Ik had persoonlijk gekeken naar een actiedagkaart maar u heeft uw kaartje al.

Er zijn vast nog wel leden met een beter idee.

Reageer