beantwoord

Groepsticket kaartjes

  • 19 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Goedemiddag, 

wij hebben een groepsticket geboekt voor morgen (zondag 20-10) . (Weert-Utrecht Centraal) (retour!). 
echter komen we er nu achter dat er geen treinen reizen en daardoor de reistijd erg lang is. 
kunne wij onze tickets en dus geld ook retourneren? 

Ordernummer: X

hoor graag van u

gr

joeri teeuwen

icon

Beste antwoord door Emma NS 19 oktober 2019, 15:16

Beste  JoeriTeeuwen, welkom bij onze Community!

 

Indien de e-tickets nog niet zijn gedownload, kan je je geld terug krijgen. Indien je de kaarten al wél hebt gedownload, is dat helaas niet meer mogelijk. Hopelijk kunnen jullie alsnog weg morgen!

 

Wanneer je contact wilt opnemen met onze klantenservice, kan dit via onze website.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Nee, werkzaamheden met vervangend busvervoer zijn geen reden voor een uitzondering. 

Beste  JoeriTeeuwen, welkom bij onze Community!

 

Indien de e-tickets nog niet zijn gedownload, kan je je geld terug krijgen. Indien je de kaarten al wél hebt gedownload, is dat helaas niet meer mogelijk. Hopelijk kunnen jullie alsnog weg morgen!

 

Wanneer je contact wilt opnemen met onze klantenservice, kan dit via onze website.

Reageer