beantwoord

groepsticket ns persoon verwijderen

  • 1 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

Hallo meneer/mevrouw,

wij hadden een groepsticket besteld, maar 1 iemand kan niet meer.. zou je deze persoon er nog af kunnen halen en de betaling opnieuw kunnen doen?

met vriendelijke groeten,

Mo Hermanns

icon

Beste antwoord door Thom 1 augustus 2020, 09:57

Het is niet nodig. U mag ook met minder personen reizen, zolang de hoofdreiziger maar mee gaat. De persoon weghalen als de groep groter is dan vier kan niet. Restitutie van een e-ticket vindt ook in dit geval niet plaats.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Als je nog in het bestelproces zit en nog niet betaald hebt, kun je het hele proces annuleren en op nieuw beginnen. Maar ik begrijp dat je al betaald hebt en nu het geld terug wilt van degene die niet mee gaat?

Voor hoeveel personen heb je geboekt? Je betaalt altijd voor 4 personen. De hoofdboeker moet altijd van begin tot eind mee. Heb je nog niets gedownload of indeappgezet en gaat het om de hoofdboeker of om de 5e persoon dan zou je kunnen proberen of de klantenservice coulant genoeg is om je tegemoet te komen. In principe kunnen e-tickets niet gewijzigd worden en wordt er geen geld terug gegeven.

 

Reputatie 7
Badge +4

Het is niet nodig. U mag ook met minder personen reizen, zolang de hoofdreiziger maar mee gaat. De persoon weghalen als de groep groter is dan vier kan niet. Restitutie van een e-ticket vindt ook in dit geval niet plaats.

Reageer