beantwoord

Groepsticket wijzigen datum terugreis?

• 4 februari 2020
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

ik heb een vraagje want ik ga met school naar het rijksmuseum dus hebben we met 6 personen een groepticket gekocht. hierbij heb ik een retourtje aangetikt voor as donderdag 6 februari, alleen heb ik geen 2e mail ontvangen voor de terug reis. Mijn vraag is of ik hier nog verandering in kan brengen.

icon

Beste antwoord door Thom 4 februari 2020, 22:24

Ik denk dat u een enkele reis gekocht heeft, dat is standaard bij het groepsticket. U moet de terugreis nog een keer apart boeken.

Ik zou voor de zekerheid eerst de prijs nakijken en vervolgens nog even checken welke kaartjes er zijn, meer verderop in de mail.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik denk dat u een enkele reis gekocht heeft, dat is standaard bij het groepsticket. U moet de terugreis nog een keer apart boeken.

Ik zou voor de zekerheid eerst de prijs nakijken en vervolgens nog even checken welke kaartjes er zijn, meer verderop in de mail.

Reputatie 7
Badge +3

Het wordt wel krom vermeld. Op https://www.ns.nl/producten/meest-gekocht/p/groepsticket-daluren staat:

Het ticket is een enkele reis ticket

Maar als je vervolgens op “Direct bestellen” klikt, kun je kiezen tussen Enkele reis en Retour. Bij Retour krijg je dan wel 2 tickets per persoon, en op zich zijn dat natuurlijk enkele reizen. Maar ik zou toch op de 1e pagina iets vermelden als “Verkrijgbaar als Enkele reis en als Retour".

Reageer