beantwoord

Groeptickets bestellen voor volgende maand

Goedemiddag,

Gister heb ik getracht een groepsticket te bestellen voor een datum in de maand juni, echter kon ik alleen een datum kiezen in de maand mei. Vanochtend heb ik het opnieuw geprobeerd, nu stond de maand juni wel beschikbaar, echter alleen de 1e datum van de maand (1 juni).

Weet iemand of een groepsticket alleen gekocht kan worden voor een datum dat binnen de termijn van een maand van de besteldatum valt?

Graag hoor ik als iemand hier antwoord op heeft!
icon

Beste antwoord door iMark 2 mei 2019, 13:00

De boekingshorizon is inderdaad een maand. Eigenlijk is dat al veel te lang.

Ik raad overigens aan om zo kort mogelijk voor vertrek dit ticket te kopen. Dit om teleurstellingen te voorkomen. E-tickets van NS kunnen niet gewijzigd of geannuleerd worden. Omdat het vaste prijzen zijn is er geen enkel financieel voordeel om ze ruim van te voren te kopen. Ook is er geen sprake van gereserveerde zitplaatsen.

NS zou hier veel beter op moeten wijzen want het forum staat vol met vragen en klachten over het (niet kunnen) wijzigen of annuleren van e-tickets.

Voor e-tickets geldt helaas: niet goed is geld weg.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
De boekingshorizon is inderdaad een maand. Eigenlijk is dat al veel te lang.

Ik raad overigens aan om zo kort mogelijk voor vertrek dit ticket te kopen. Dit om teleurstellingen te voorkomen. E-tickets van NS kunnen niet gewijzigd of geannuleerd worden. Omdat het vaste prijzen zijn is er geen enkel financieel voordeel om ze ruim van te voren te kopen. Ook is er geen sprake van gereserveerde zitplaatsen.

NS zou hier veel beter op moeten wijzen want het forum staat vol met vragen en klachten over het (niet kunnen) wijzigen of annuleren van e-tickets.

Voor e-tickets geldt helaas: niet goed is geld weg.

Reageer