beantwoord

heb vandaag kaartjes gekocht maar was verkeerde datum gedaan moest 10april zijn heb niet geteisterd

  • 9 april 2018
  • 7 reacties
  • 151 Bekeken

moest 10april na enschede maar kreeg kaartje v 9april kan ik mij geld weer krijgen
icon

Beste antwoord door Momo 9 april 2018, 12:42

Op Twitter wordt regelmatig op dit soort vragen betreffende e-tickets gevraagd of het ticket al uitgeprint of gedownload is, dan kunnen ze helaas niets doen maar wanneer dat niet het geval waarschijnlijk wel, want dan wordt gevraagd om gegevens door te sturen in een DM
Zie https://twitter.com/NS_online/status/983066963902640128
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Als U ze gekocht hebt bij de automaat of aan het loket kunt U ze aan het loket inleveren. Als het e-tickets zijn is er vanwege het risico op fraude niets aan te doen en zult U een nieuw kaartje moeten kopen voor morgen.
Reputatie 7
Badge
Welkom Riatenvelde op dit forum.
Vervelend dat het bestellen is misgegaan bij de datum. Helaas, geld terug kan niet bij online-gekochte kaartjes. NS kan met de huidige apparatuur niet controleren of dat kaartje vandaag nog een keer wordt gebruikt.
U kunt of vandaag reizen, of voor morgen een nieuw kaartje kopen. Koop het niet te vroeg (want u kunt verhinderd zijn, of de storm legt treinverkeer plat) en let dan goed op de datum.
Reputatie 7
Badge +3
Op Twitter wordt regelmatig op dit soort vragen betreffende e-tickets gevraagd of het ticket al uitgeprint of gedownload is, dan kunnen ze helaas niets doen maar wanneer dat niet het geval waarschijnlijk wel, want dan wordt gevraagd om gegevens door te sturen in een DM
Zie https://twitter.com/NS_online/status/983066963902640128
Reputatie 7
Badge
Op Twitter wordt regelmatig op dit soort vragen betreffende e-tickets gevraagd of het ticket al uitgeprint of gedownload is, dan kunnen ze helaas niets doen maar wanneer dat niet het geval waarschijnlijk wel, want dan wordt gevraagd om gegevens door te sturen in een DM
Zie https://twitter.com/NS_online/status/983066963902640128

Je hebt gelijkt. bedankt voor de toevoeging. maar de meeste mensen zien hun fout pas als het gedownload en geprint is.
Welkom op het Serviceforum, riatenvelde.

Wat Momo aangeeft klopt inderdaad. Niet geopende/gedownloade tickets kunnen wij in ons systeem nog ongeldig maken (dan zijn ze voor de reiziger ook niet meer te downloaden) en deze kunnen we dus terugbetalen. Eenmaal geopende/gedownloade tickets kunnen helaas niet meer worden terugbetaald omdat er, zoals klant_Jac al aangaf, geen controlemogelijkheid voor ons is om na te gaan of het ticket gebruikt is of niet.
Waar is nsrens99 als je hem nodig bent hebt 😃
Waar is nsrens99 als je hem nodig bent hebt :D

Je zou kunnen overwegen hem even een PB te sturen .....

Hopelijk heb je dan wel even de tijd om wat berichten te typen daarna ..... 😃 😃 😃

Reageer