beantwoord

Heel laat op de dag een e-ticket gekocht, verkeerde datum

• 6 oktober 2020
  • 7 reacties
  • 232 Bekeken

Beste Meneer/ Mevrouw,

Ik heb nog nooit eerder gereisd met een e-ticket. Ik moet morgen naar school en ik wilde graag zo’n jongerendagkaart proberen omdat ik dan goedkoper uit ben met mijn reiskosten aangezien ik geen recht heb op studentov. Ik heb dus net om 2300 uur een e-ticket gekocht voor morgen om naar school te gaan, maar perongeluk niet de datum van morgen aangelikt, omdat ik niet goed wist hoe het allemaal werkte. Ik dacht de eticket is geldig vanaf het moment dat je het koopt en dan 24 uur. Zou u mij hier alstublieft mee kunnen helpen? Ik had een mail gehad met ‘je bestelling is klaar’ maar ik heb niet op de gele knop gedrukt. Ik vind dit erg vervelend en zit in de stress.

icon

Beste antwoord door Laura NS 7 oktober 2020, 10:06

Hoi weilingaipassa en welkom op onze NS Community.

Erg vervelend dat dit zo is gelopen! Lees altijd eerst goed wat je koopt. Dat is in ieder geval een goede leer. Heb je inmiddels al contact gehad met onze klantenservice? Anders kijk ik namelijk nog graag naar de mogelijkheden van jouw ticket, als je mij een privébericht kan sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en ticketnummer.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Laat de volgende keer iemand met jou meekijken als je een e-ticket besteld, maar daar heb je nu niets aan. Wel heel goed dat je het kaartje nog niet opgehaald hebt door op de gele knop te drukken. Doe dat dus zeker niet. Zolang je het kaartje nog niet gedownload hebt of in de app gezet hebt kan de klantenservice meestal nog iets voor je doen. Je kunt ze nu bellen of via Twitter en Facebook bereiken. 

Jaa ik heb dus in de mail niks aangeklikt, maar in de app staat die dan wel weer ¿ ik snap er niks meer van :(

Reputatie 7
Badge +3

Heb je al contact gehad met de klantenservice? Misschien kunnen ze toch wat doen omdat je het kaartje zo laat op de avond gekocht hebt.

Reputatie 7
Badge +4

Ik weet niet hoe laat je op school moet zijn, maar bedenk wel dat je met de jongerendagkaart tussen half zeven ‘s ochtends en negen uur niet in de trein mag zitten en ook niet van vier uur tot half zeven in de middag.

Verder zou ik de tip van @MoDe opvolgen en even naar Klantenservice bellen. 030 7515155, ze zijn er midden in de nacht ook. Je hebt geen recht op teruggave, maar wie weet is men coulant omdat je het om elf uur ‘s avonds hebt besteld.

Hoi weilingaipassa en welkom op onze NS Community.

Erg vervelend dat dit zo is gelopen! Lees altijd eerst goed wat je koopt. Dat is in ieder geval een goede leer. Heb je inmiddels al contact gehad met onze klantenservice? Anders kijk ik namelijk nog graag naar de mogelijkheden van jouw ticket, als je mij een privébericht kan sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en ticketnummer.

Hoi allemaal ik heb het geregeld. Ik krijg mijn geld terug! Bedankt :-)

Dat is fijn!

Reageer