beantwoord

Het blad Spoor niet onvangen: kan ik hem alsnog aanvragen?

• 14 oktober 2014
  • 5 reacties
  • 836 Bekeken

Ik heb het blad Spoor nooit ontvangen, maar wel aangegeven dat ik deze wil ontvangen. Kan ik deze alsnog aanvragen? (Ik heb vandaag een NS account aangemaakt en nog een keer aangegeven dat ik het blad wil ontvangen).
icon

Beste antwoord door Inge NS 14 oktober 2014, 16:30

Welkom op het forum Len89!

Als je in het bezit bent van een NS abonnement kan ik je het blad nasturen. Ik ontvang in dat geval graag je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum en kaartnummer in een privébericht.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

5 reacties

Welkom op het forum Len89!

Als je in het bezit bent van een NS abonnement kan ik je het blad nasturen. Ik ontvang in dat geval graag je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum en kaartnummer in een privébericht.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Graag ontvang ik het blad Spoor als tijdschrift en niet digitaal.

Reputatie 7
Badge +3

Graag ontvang ik het blad Spoor als tijdschrift en niet digitaal.

Dat kun je het beste telefonisch via Twitter Facebook of chat aan de klantenservice vragen. Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, wij kunnen niet bij klantgegevens.

Reputatie 6
Badge

Nu meen ik hier nog een tijdje terug gelezen te hebben dat het niet meer uitkomt op papier. Misschien/mogelijk dat dat nog herzien wordt als de situatie qua/na corona weer normaal is. Afgelopen week heb ik als al jarenlange klant wel wat coupons als @mail gekregen, die voor een eenling amper waarde hebben. Meestal als 2 erin, 1 betalen.

Als je gewoon wat tipjes voor tripjes zoekt: de Kampioen van de ANWB doet dat prima. Als je op voordeelbonnen belust bent: google is your best friend.

Badge +3

Als je bij https://www.ns.nl/mijnns#/persoonsgegevens en dan Notificaties en updates de optie E-mail aan hebt staan krijg je het blad digitaal. Als je die opties op alleen Post zet zou je de papieren versie moeten krijgen.

De laatste versie die ik heb is van Dec 2020 en wat kleiner van formaat. Ook zitten er nu natuurlijk geen bonnen voor uitjes bij.

Reageer