beantwoord

Het lukt mij niet om in te loggen bij MijnNS

  • 14 september 2014
  • 3 reacties
  • 232 Bekeken

Als ik mijn gebr naam en wachtw in vul reageert niets,als ik het probeer met Email adres geeft de Comp een fout melding dat de combi niet klopt.
Dan probeer een nieuw account aan te vragen dan wordt er gezegd dat er via dit Email adres al een account bestaat.
Kunt U verder helpen?
icon

Beste antwoord door michaelzetter 14 september 2014, 16:14

Als ik mijn gebr naam en wachtw in vul reageert niets,als ik het probeer met Email adres geeft de Comp een fout melding dat de combi niet klopt.

Dan probeer een nieuw account aan te vragen dan wordt er gezegd dat er via dit Email adres al een account bestaat.

Kunt U verder helpen?




Misschien helpt onderstaande tekst u,



Ik heb mijn inloggegevens maar kan niet inloggen, wat nu?

Wanneer uw gebruikersnaam en/of wachtwoord niet worden herkend bij het inloggen op Mijn NS, kan dit de volgende oorzaken hebben:

1. U heeft een typefout gemaakt in uw gebruikersnaam en/of wachtwoord.

2. U heeft uw Capslock aanstaan, waardoor uw wachtwoord onbedoeld in hoofdletters of kleine letters wordt ingevoerd. Zet Capslock uit en probeer het opnieuw.

3. U heeft een account aangevraagd en een brief ontvangen, maar de code uit deze brief nog niet gebruikt. Deze code moet binnen 14 dagen ingevoerd worden via www.ns.nl/selfserviceexterne link anders verloopt uw account. In dat geval moet u een nieuw account aanvragen.

4. U heeft een account aangevraagd, maar niet binnen 3 dagen geactiveerd via de e-mail. Het account komt dan automatisch te vervallen. Vraag een nieuw account aan.

5. Het systeem is in onderhoud, waardoor inloggen tijdelijk niet mogelijk is. Probeer het op een later tijdstip opnieuw.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Als ik mijn gebr naam en wachtw in vul reageert niets,als ik het probeer met Email adres geeft de Comp een fout melding dat de combi niet klopt.
Dan probeer een nieuw account aan te vragen dan wordt er gezegd dat er via dit Email adres al een account bestaat.
Kunt U verder helpen?


Misschien helpt onderstaande tekst u,

Ik heb mijn inloggegevens maar kan niet inloggen, wat nu?
Wanneer uw gebruikersnaam en/of wachtwoord niet worden herkend bij het inloggen op Mijn NS, kan dit de volgende oorzaken hebben:
1. U heeft een typefout gemaakt in uw gebruikersnaam en/of wachtwoord.
2. U heeft uw Capslock aanstaan, waardoor uw wachtwoord onbedoeld in hoofdletters of kleine letters wordt ingevoerd. Zet Capslock uit en probeer het opnieuw.
3. U heeft een account aangevraagd en een brief ontvangen, maar de code uit deze brief nog niet gebruikt. Deze code moet binnen 14 dagen ingevoerd worden via www.ns.nl/selfserviceexterne link anders verloopt uw account. In dat geval moet u een nieuw account aanvragen.
4. U heeft een account aangevraagd, maar niet binnen 3 dagen geactiveerd via de e-mail. Het account komt dan automatisch te vervallen. Vraag een nieuw account aan.
5. Het systeem is in onderhoud, waardoor inloggen tijdelijk niet mogelijk is. Probeer het op een later tijdstip opnieuw.
Het beste kun je even de aanwijzingen van Michael volgen. Ik heb de titel van je bericht aangepast, zodat het duidelijker is om wat voor inlog het gaat.
Als ik mijn gebr naam en wachtw in vul reageert niets,als ik het probeer met Email adres geeft de Comp een fout melding dat de combi niet klopt.
Dan probeer een nieuw account aan te vragen dan wordt er gezegd dat er via dit Email adres al een account bestaat.
Kunt U verder helpen?

Helpen kan ik niet,want ik heb precies hetzelfde probleem.Het lukt met geen mogelijkheid een nieuw account aan te maken,steeds komt aan het eind de meddeling U hebt al een account. De gesuggereerde oplosmogelijkheden blijken van nul en generlei waarde

Misschien helpt onderstaande tekst u,

Ik heb mijn inloggegevens maar kan niet inloggen, wat nu?
Wanneer uw gebruikersnaam en/of wachtwoord niet worden herkend bij het inloggen op Mijn NS, kan dit de volgende oorzaken hebben:
1. U heeft een typefout gemaakt in uw gebruikersnaam en/of wachtwoord.
2. U heeft uw Capslock aanstaan, waardoor uw wachtwoord onbedoeld in hoofdletters of kleine letters wordt ingevoerd. Zet Capslock uit en probeer het opnieuw.
3. U heeft een account aangevraagd en een brief ontvangen, maar de code uit deze brief nog niet gebruikt. Deze code moet binnen 14 dagen ingevoerd worden via www.ns.nl/selfserviceexterne link anders verloopt uw account. In dat geval moet u een nieuw account aanvragen.
4. U heeft een account aangevraagd, maar niet binnen 3 dagen geactiveerd via de e-mail. Het account komt dan automatisch te vervallen. Vraag een nieuw account aan.
5. Het systeem is in onderhoud, waardoor inloggen tijdelijk niet mogelijk is. Probeer het op een later tijdstip opnieuw.

Reageer