beantwoord

Hoe boek ik het voordeligst een retourtje naar Amsterdam?

• 21 april 2019
  • 1 reactie
  • 137 Bekeken

Ik wil graag aankomende donderdag naar Amsterdam vanaf Rotterdam Alexander. Ik zou graag diezelfde namiddag/avond weer teruggaan. Ik weet niet helemaal wat het voordeligst is, of ik ook de tijden voor het treinticket moet invullen etc. en waar ik dan het ticket moet bestellen op de site? Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Momo 21 april 2019, 22:51

Wat het voordeligst is hangt af van hoe laat je wilt gaan reizen.
Wanneer je alleen in de daluren gaat reizen is bv een daluren kaartje van AH voordeliger. Reis je in de spits (ochtend en/of middag spits) wordt het een ander verhaal.

Vol tarief retour is €29.00, tijd van reizen maakt niet uit
AH daluren kaart is €16.50, alleen in de daluren reizen (vóór 06:30 uur, tussen 09:00 en 16:00 uur en na 18:30 uur) - deze is nog te koop t/m 22 april.
Spoordeelwinkel dagretour is €19.00, reizen na 9.00, hierbij krijg je ook een voucher voor een Sandwich + Sap bij La Place)

De tijden van reizen hoef je niet in te vullen, wel de datum en je moet je houden aan de voorwaarden van het ticket, welke tijden je er ermee mag reizen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Wat het voordeligst is hangt af van hoe laat je wilt gaan reizen.
Wanneer je alleen in de daluren gaat reizen is bv een daluren kaartje van AH voordeliger. Reis je in de spits (ochtend en/of middag spits) wordt het een ander verhaal.

Vol tarief retour is €29.00, tijd van reizen maakt niet uit
AH daluren kaart is €16.50, alleen in de daluren reizen (vóór 06:30 uur, tussen 09:00 en 16:00 uur en na 18:30 uur) - deze is nog te koop t/m 22 april.
Spoordeelwinkel dagretour is €19.00, reizen na 9.00, hierbij krijg je ook een voucher voor een Sandwich + Sap bij La Place)

De tijden van reizen hoef je niet in te vullen, wel de datum en je moet je houden aan de voorwaarden van het ticket, welke tijden je er ermee mag reizen.

Reageer