beantwoord

hoe kan de reisdatum op mijn e-dagticket van de AH-aktieworden veranderd

• 31 juli 2014
  • 2 reacties
  • 192 Bekeken

mijn e-ticket nr 17172700 had ik net uitgeprint, reisdatum 1augustus 2014 (morgen dus) toen degene waar ik naar toe zou gaan afzei. Ik hoef nu dus niet op reis. Is het wellicht mogelijk om een dagkaart extra op mijn NS ov-chipkaart te zetten (nr. 3528 0104 4968 0780), die ik dan later als bestelling kan ophalen? Of hoe moet ik het anders aanpakken om niet voor niets betaald te hebben?
icon

Beste antwoord door Pe_pe 31 juli 2014, 17:19

Dat kan niet. Eenmaal gekochte e-tickets kunnen niet veranderd worden en er wordt ook geen geld voor teruggegeven.
Bekijk origineel

2 reacties

Dat kan niet. Eenmaal gekochte e-tickets kunnen niet veranderd worden en er wordt ook geen geld voor teruggegeven.
Beste b.c.vis,

Welkom op het NS serviceforum. Het antwoord van Pe_pe klopt, het is niet mogelijk een datum nog te wijzigen als het e-ticket eenmaal is aangemaakt. Wij kunnen niet checken of je hier wel of niet mee hebt gereisd. Dat is dan ook de reden, dat er geen restitutie mogelijk is voor een e-ticket dat al is aangemaakt. Wij adviseren ook om het ticket pas aan te maken als je echt zeker weet dat je gaat reizen.

P.S. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'.

Reageer