beantwoord

Hoe kan ik een correctie toepassen bij vergeten in of uit te checken?

• 13 augustus 2014
  • 6 reacties
  • 223 Bekeken

Op de website van de NS vind ik de volgende tekst: "Als u er pas later achter komt, kunt binnen 3 maanden na de reisdatum via de link “vergeten in of uit te checken?” in het transactie overzicht van uw kaart ervoor zorgen dat er geen correctietarief in rekening wordt gebracht, maar uitsluitend de kosten van de gemaakte reis. U kunt maximaal 3 maal per jaar een aanvraag doen."

Helaas kan ik deze link niet vinden in het transactieoverzicht (niet via web inlog en niet via de app). Kunt u me verder helpen?
icon

Beste antwoord door Leny NS 14 augustus 2014, 11:07

Hi Ruben123, welkom op het forum. Wanneer heb je gereisd? 24 uur later kunnen wij je reizen inzien. Het kan zijn dat je wel hebt uitgecheckt, maar je reis nog niet zichtbaar is in je MijnNS account. Je reisgegevens moeten nog bijgewerkt worden. Maar ik wil het wel even voor je controleren. Graag ontvang ik je je naw- gegevens, Ibannr en je OV-chipkaartnummer via een privébericht. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'. Groet, Leny
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1
Het is mogelijk dat de uitcheck nog niet verwerkt is, hoe lang is je reis geleden? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je netjes uitgecheckt hebt, dan staat de link er als het goed is ook niet tussen.
Reputatie 7
Badge +4
Het web loopt wat achter op de werkelijkheid en het kan tot 24 uur duren voordat alles er op staat. Even geduld dus. U kunt het desnoods wel meteen zien op een kaartautomaat van NS.
In veel gevallen staat die link er niet en dan kan het alleen via de klantenservice in orde gemaakt worden, bijvoorbeeld telefonisch of via dit forum.
Badge
Hi Ruben123, welkom op het forum. Wanneer heb je gereisd? 24 uur later kunnen wij je reizen inzien. Het kan zijn dat je wel hebt uitgecheckt, maar je reis nog niet zichtbaar is in je MijnNS account. Je reisgegevens moeten nog bijgewerkt worden. Maar ik wil het wel even voor je controleren. Graag ontvang ik je je naw- gegevens, Ibannr en je OV-chipkaartnummer via een privébericht. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'. Groet, Leny
Het ging om 12 juni. Ik heb begrepen dat de instructie alleen werkt bij vergeten uit te checken. Ik was vergeten in te checken, dus heb de correctie kunnen regelen via de NS zakelijk service desk.

Bedankt voor de antwoorden!
Goed te lezen dat je het inmiddels hebt kunnen regelen. Graag gedaan!

Reageer